Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Miljoen foto's van
Collapse
X
-
-
Re: Miljoen foto's van
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtNatuurlijk mooi, maar ik versta in dit het zw/wt niet zo, nu de kleuren op hun mooist zijn!
Dank je voor de reactieLast edited by Beelder; 3 juni 2013, 23:41.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk berichtIs geen omzetting maar een onbewerkte MC......
doe mij maar van kleur naar zwart/wit.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Ja, inderdaad er zijn er miljoenen hiervan genomen en deze is waarschijnlijk unieker (er zijn er misschien nog die op dat gedachte gekomen zijn, maar ze zullen wel niet talrijk zijn) omdat hij niet in kleur is weergegeven. De kleuren mag je erbij bedenken. Het verrast enigszins, maar wat mij bij dit vooral opvalt is dat je aandacht meer getrokken wordt door de houding van die vogels. De ene die opkijkt misschien wel het mannetje, die zich afvraagt wat te maken hebt met zijn vrouwtje.
Maar hij laat je begaan als hij ziet dat ze geen gevaar loopt.
Ook zij blijft er rustig bij. Ze voelt geen gevaar maar ze is wel nieuwsgierig, misschien luistert ze wel naar het zacht klikken van je toestel.
Persoonlijk vind ik dat je meer aandacht besteed aan de situatie & houding.
Al zijn we kleur meer gewoon, vind ik zw (MC ?) uitgave toch wel mooi. Ook ik vraag je wat is MC !
Comment
-
-
Ik vermoed dat je afkorting staat voor monochroom...wat het voor mij een "harde" foto maakt.
De opbouw van de foto is niet mijn ding.
Maar als je zoals gezegd "eens wat dwars" wou liggen dan ben je daar hoogstwaarschijnlijk in geslaagd.
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk berichtHahahahah die gans op de voorgrond staat onder toezicht omdat ze nog niet de juiste maat enkelbandjes hebben.
MC is inderdaad MonoChroom in de camera, en de meeste camera's hebben deze optie. Bedankt voor alle reactie's
Comment
-
-
Leuk gedaan hoor, misschien was wat meer plaats onderaan inderdaad beter geweest. De tak stoort me persoonlijk niet .
Mvg John
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
MC is inderdaad MonoChroom in de camera, en de meeste camera's hebben deze optie. Bedankt voor alle reactie'sHeb nog zoveel te leren
Comment
-
Ik vindt de door tekening van de voorste gans goed, alleen wat een beetje afleid is die takken aan de linkerkant.
En die andere gans houdt de wacht.
schrijven met licht / donker
Mooie dof.
Mooie diagonale lijn in de foto.
Ik vind dat de foto op zich voor mij al een verhaal vertelde.
Ik dacht aan zoiets BeelderLast edited by jessey; 6 juni 2013, 17:44.
Comment
Comment