Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Raambloempjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Raambloempjes


    orgineel

    Nikon D7000 & Sigma 17-70mm F2.8-4.0 DC Macro HSM OS
    Last edited by Guest53; 1 juni 2013, 15:16.

  • #2
    Re: Raambloempjes

    waarom heb je het bovenste van het raam er niet bij?
    Ik zou hier ook perspectiefcorrectie toepassen: je raam loop verwijdt naar boven toe
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

    Comment


    • #3
      Re: Raambloempjes

      Mijn geliefkoosde onderwerp (je zal er hier binnenkort nogal wat zien verschijnen).
      Maar hier had ik liever het raam er volledig op gezien, en rechtsonder stoort dat 'vlak' nogal.
      Persoonlijk zou ik het raam ook nog wat rechtzetten, maar daar moet ik mee oppassen, want sommigen zien het zelfs liever scheef .
      Groetjes

      Comment


      • #4
        Re: Raambloempjes

        Ik volg .. graag het volledige raam
        Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

        Comment


        • #5
          Re: Raambloempjes

          Ik vond dit een moeilijke foto kwam er niet uit hoe ik de foto zou uitsnijden en rechtzetten de compositie liep fout... het was een oude boerderij waarvan de ramen naar binnen en buiten getrokken waren, vandaar dat ik hem ook gepost heb wis niet wat ik er moest mee doen maar na enkele tips van jullie heb ik het nog eens nader bekeken...hoop dat deze al iets beter uit komt.
          Bedankt jongens

          Comment


          • #6
            Re: Raambloempjes

            dat is al veel beter!
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

            Comment


            • #7
              Re: Raambloempjes

              Updat is veel beter. Ik zou hier nog willen aan toevoegen dat het stukje muur erboven mag bewaard blijven. Ook al is het oneffen, brokkerig ... het hoort erbij en het geeft wat meer ruimte aan je venster.
              Hier heb je dan de jong bloemenpracht die het oud boerderijraampje laat stralen.

              Comment


              • #8
                Re: Raambloempjes

                Knappe up!
                vriendelijke groeten, Sien

                Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                Comment

                Working...
                X