Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De deur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De deur

    Was gisteren vertrokken met als gedachte kijk goed om je heen en zoek naar dingen die mogelijk een mooie foto kunnen opleveren. Kon een paar foto's nemen, de ene beter dan de andere en was weer in de buurt van die deur, moest erom lachen maar bekeek hem deze keer vanuit een andere hoek en zag opnieuw een interessant beeld erin.

    hier is hij dan :

    1.


  • #2
    Re: De deur

    Goed opgemerkt!! Knap resultaat!
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: De deur

      toffe foto, idd
      kon dat ding (klink?) links, er niet heel op?
      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

      Comment


      • #4
        Re: De deur

        Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
        toffe foto, idd
        kon dat ding (klink?) links, er niet heel op?
        Mijn eerste reactie hier heb ik herroepen (cfr. #17).
        Besefte te laat dat dit een topfoto was, waarvoor mijn excuses.
        Groetjes
        Last edited by Guest17; 29 mei 2013, 21:04.

        Comment


        • #5
          Re: De deur

          Hier mocht dat wel horizontaal en verticaal aangepast worden. Mooie uitsnede waarvan ik ook iets meer deurklink had willen zien

          Comment


          • #6
            Re: De deur

            Terug een creatieve foto die mij bevalt.
            mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

            Comment


            • #7
              Re: De deur

              Dit hoort bij jouw topfoto's.

              Laat je niet verleiden tot de voorgestelde aanpassingen. Wat sommigen zien
              als onvolkomenheden vertegenwoordigt voor mij wat spanning in de foto.
              Van waardering geniet ik.
              Van kritiek leer ik.

              Comment


              • #8
                Re: De deur

                Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                Dit hoort bij jouw topfoto's.

                Laat je niet verleiden tot de voorgestelde aanpassingen. Wat sommigen zien
                als onvolkomenheden vertegenwoordigt voor mij wat spanning in de foto.
                Allemaal larie en apekool, bij de ene hoort scheef, krom, onscherp, overdadig kleur, fletse kleuren enz, bij een topfoto, bij de andere moet het allemaal gecorrigeerd en wordt er gemiereneukt over een grassprietje..... waar ligt die lijn of liever die heel kromme lijn ?
                Begrijpe wie begrijpen kan . Djezus wat kunnen sommigen zich toch in onmogelijke bochten wringen, om niet te schrijven l.llen.....
                Zou mij niks verwonderen mocht er nu een ellenlange litanie volgen met zogenaamde argumenten.....man, man, man.
                Dat er hier nu nog ne keer ene schrijft dat er iets scheef staat in mijn foto's.....het zal een onvolkomendheid zijn die spanning vertegenwoordigt in mijn foto, goe geweten ...
                Groetjes
                Last edited by Guest17; 29 mei 2013, 16:49.

                Comment


                • #9
                  Re: De deur

                  Had ook graag de deurklink er helemaal op gehad, het verticale lijkt me recht te staan ( heb het weliswaar niet gecontroleerd ) verder is het wel een originele creatieve foto !

                  Allemaal larie en apekool, bij de ene hoort scheef, krom, onscherp, overdadig kleur, fletse kleuren enz, bij een topfoto, bij de andere moet het allemaal gecorrigeerd en wordt er gemiereneukt over een grassprietje..... waar ligt die lijn of liever die heel kromme lijn
                  Dit was ik ook aan het denken !

                  Mvg john
                  http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

                  Comment


                  • #10
                    Re: De deur

                    Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk bericht
                    Dit was ik ook aan het denken !

                    Mvg john
                    Dat is hier heel dikwijls het geval. Velen hebben een mening maar durven het niet schrijven omdat ze bang zijn tegen iemand te botsen met lange tenen, of met een kort lontje. Daar trek ik me echter niks van aan, ik schrijf altijd mijn mening, klinkt het niet dan botst het maar.
                    Ik ben meestal diegene die het durft schrijven, en ik ben dan ook achteraf meestal de pineut, maar dat neem ik er graag bij .
                    Groetjes
                    Last edited by Guest17; 29 mei 2013, 17:29.

                    Comment


                    • #11
                      Re: De deur

                      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      Dat is hier heel dikwijls het geval. Velen hebben een mening maar durven het niet schrijven omdat ze bang zijn tegen iemand te botsen met lange tenen, of met een kort lontje. Daar trek ik me echter niks van aan, ik schrijf altijd mijn mening, klinkt het niet dan botst het maar.
                      Ik ben meestal diegene die het durft schrijven, en ik ben dan ook achteraf meestal de pineut, maar dat neem ik er graag bij .
                      Groetjes
                      Je zult er waarschijnlijk niet veel aan hebben, maar ik deel je mening in deze.

                      Over de foto: het is voor mij een heel mooi beeld en ik ga nu eens naar de "rest" van je platen kijken.
                      Groetjes, Jan.
                      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                      Comment


                      • #12
                        Re: De deur

                        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                        Allemaal larie en apekool, bij de ene hoort scheef, krom, onscherp, overdadig kleur, fletse kleuren enz, bij een topfoto, bij de andere moet het allemaal gecorrigeerd en wordt er gemiereneukt over een grassprietje..... waar ligt die lijn of liever die heel kromme lijn ?
                        Begrijpe wie begrijpen kan . Djezus wat kunnen sommigen zich toch in onmogelijke bochten wringen, om niet te schrijven l.llen.....
                        Zou mij niks verwonderen mocht er nu een ellenlange litanie volgen met zogenaamde argumenten.....man, man, man.
                        Dat er hier nu nog ne keer ene schrijft dat er iets scheef staat in mijn foto's.....het zal een onvolkomendheid zijn die spanning vertegenwoordigt in mijn foto, goe geweten ...
                        Groetjes
                        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                        Dat is hier heel dikwijls het geval. Velen hebben een mening maar durven het niet schrijven omdat ze bang zijn tegen iemand te botsen met lange tenen, of met een kort lontje. Daar trek ik me echter niks van aan, ik schrijf altijd mijn mening, klinkt het niet dan botst het maar.
                        Ik ben meestal diegene die het durft schrijven, en ik ben dan ook achteraf meestal de pineut, maar dat neem ik er graag bij .
                        Groetjes
                        Je ziet maar dat ik net zo 'moedig' ben als jij.
                        In 13 minuten was het lontje al aan.
                        Je doet alsof jij de enige bent die voor zijn mening durft uit te komen.
                        Er zijn er meer.
                        Probeer alles in zijn eigen context te zien en de boel wat minder absoluut te nemen.
                        Soms zijn 'regels' handig, soms zijn ze overbodig.
                        Blijf kalm, dan leef je langer.
                        Van waardering geniet ik.
                        Van kritiek leer ik.

                        Comment


                        • #13
                          Re: De deur

                          Bedankt allemaal voor de uitleg en de tip i.v.m. het rechttrekken van de foto. Het rechttrekken van de foto heb ik naderhand wel gedaan (alleen de vertikale lijnen, de horizontale kwamen automatisch goed en ik wou mijn foto niet krom trekken).
                          Al had ik de foto rechtgetrokken tijdens mijn eerste bewerking, zag ik, bij nazicht en jullie opmerkingen, dat hij toch nog ietjes scheef stond, misschien gekomen bij de andere verwerkingen, of had ik het toch nog miszien, weet ik veel. Dus heb ik het opnieuw rechtgetrokken . Voor de klink kan ik jullie niet tevreden stellen omdat juist naast de klink een doorzichtig glas is beschreven met tekst, bovendien in koeienletters : bibliotheek (het staat er ook niet helemaal op, komt door mijn inkadering). Het zou de aandacht wegtrekken van het beoogde effect.

                          Comment


                          • #14
                            Re: De deur

                            knap zo als hij is, tof gezien!!!
                            mvg Wilfried

                            7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                            Comment


                            • #15
                              Re: De deur

                              Loeky, dit is één van je betere!
                              dat zou goed passen ergens in supergroot in een grote hall!
                              Touch the Earth...Gently
                              www.passionsenfrance.com

                              Comment

                              Working...
                              X