Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5223 - iso

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 5223 - iso






    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

  • #2
    Re: 5223 - iso

    Dit is top!
    Running is a way of living..

    Comment


    • #3
      Re: 5223 - iso

      Knappe foto, terug mooie diagonaal compo, maar met minder rommel op de BG
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

      Comment


      • #4
        Re: 5223 - iso

        deze vind ik dan wel weer
        en... je hebt zitten nadenken over het al dan niet verwijderen van die lichtere streepjes
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

        Comment


        • #5
          Re: 5223 - iso

          heel mooi hoe het licht het beeld tekend.

          Comment


          • #6
            Re: 5223 - iso

            Dit is heel mooi. Alsof ze zit te wachten tot zij aan de beurt is, en zich daar
            geen greintje zorgen om maakt. Integendeel.

            Comment


            • #7
              Re: 5223 - iso

              Knappe foto met heel mooi licht.
              Mvg.

              Comment


              • #8
                Re: 5223 - iso

                Top hoor Plaatwerker !
                De hoge iso is te zien maar stoort absoluut niet in deze. Knap belicht.

                Groetjes
                Marc
                Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                Comment


                • #9
                  Re: 5223 - iso

                  Heel mooi, knappe belichting, veel sfeer!
                  Canon 7D Mk II - Canon 5D Mk II - Canon EF 17-40mm F/4.0 L USM - Canon EF 300mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 400mm F/5.6 L USM - Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 1.4x III Extender - Sigma 150mm F/2.8 EX APO DG MACRO HSM

                  Comment


                  • #10
                    Re: 5223 - iso

                    Knap beeld. Mooie trekzak ook trouwens. Heeft geleefd, net als zijn kompaan.

                    Comment


                    • #11
                      Re: 5223 - iso

                      Dit is echt gewoon af, ik heb niets toe te voegen aan de reacties.
                      Canon EOS 1100D EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS II

                      Comment


                      • #12
                        Re: 5223 - iso

                        een prachtopname !!
                        D 7500 > 16/85 > 70/300>105
                        https://www.behance.net/joscaeymae0afa
                        Grt. Jos

                        Comment


                        • #13
                          Re: 5223 - iso

                          Wat compositie betreft ok. Ik ben echter niet weg van de onscherpte in het oude sreet squeeze accordion op de toetsen. Met 3200 en een redelijke hoge sluitertijd had ik iets meer scherpte verwacht. Ik ga ervan uit dat u natuurlijk de Low key wil benaderen en dan zie ik graag niet veel detailverlies. Corrigeer mij eventueel als ik het mis mocht hebben in mijn gedachten.

                          Comment


                          • #14
                            Re: 5223 - iso

                            Mooi Plaatbewerker, en je hebt blijkbaar je titel-stijl gevonden?
                            facebook
                            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                            Comment


                            • #15
                              Re: 5223 - iso

                              Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
                              Wat compositie betreft ok. Ik ben echter niet weg van de onscherpte in het oude sreet squeeze accordion op de toetsen. Met 3200 en een redelijke hoge sluitertijd had ik iets meer scherpte verwacht. Ik ga ervan uit dat u natuurlijk de Low key wil benaderen en dan zie ik graag niet veel detailverlies. Corrigeer mij eventueel als ik het mis mocht hebben in mijn gedachten.
                              Met scherpte op de knoppen zal er zeker weer iets anders aan scherpte
                              hebben verloren. Eerlijk gezegd is de opgemerkte onscherpte mij niet
                              opgevallen. Het betreft hier geen studio opname met een lichtopstelling
                              maar ik zag wel de potentie in deze situatie (die maar kort duurde). Een
                              zwarte theaterzaal waar bij één raampartij niet was verduisterd. Low key
                              was dus niet mijn aspiratie. Wel het clair-obscuur.
                              Van waardering geniet ik.
                              Van kritiek leer ik.

                              Comment

                              Working...
                              X