Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

portret bewerking ok?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • portret bewerking ok?



    Ik heb weer eens wat uitgeprobeerd, ik heb de flits reflecties op de huid proberen te verminderen door duplicate layer in darken-modus en dan fill en opacity verminderen.
    Is dit een geslaagde poging?

  • #2
    Re: portret bewerking ok?

    Als je er niets van had gezegd, dan hadden we het waarschijnlijk ook nooit geweten. Althans, voor mij is deze foto goed gelukt.
    Mvg,
    Rudy Mas
    Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

    Comment


    • #3
      Re: portret bewerking ok?

      Ik had niet direct geflist. Het portrek kon zo mooiere schaduwen gehad hebben. De reflecties op de huid ging u dan niet zo moeten weg poetsen.
      grtn,
      Canon Eos 1000D - Sigma 24-70 2.8 - Tokina 12-24 4.0 - Canon 70-200 2.8L - LR4

      Comment


      • #4
        Re: portret bewerking ok?

        Oorspronkelijk geplaatst door mathias_vandewalle Bekijk bericht
        Ik had niet direct geflist. Het portrek kon zo mooiere schaduwen gehad hebben. De reflecties op de huid ging u dan niet zo moeten weg poetsen.
        grtn,
        Maar wegens geen externe flitser voor handen had ik dan in de ISO naar 2500 of hoger moeten gaan en dan had ik ruis moeten wegwerken met veel meer detail verlies dan nu.
        En voor mij is het nu een oefening geweest op die bewerking, en dat zal toch nog van pas komen.

        Comment


        • #5
          Re: portret bewerking ok?

          Het is toch beter als TS om in het geheel niets over de foto en/of de bewerking te zeggen.
          Dan krijg je de meest bruikbare reacties. Zelfs geen is reactie is dan goed.

          Ik vind het er prima uitzien.
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

          Comment


          • #6
            Re: portret bewerking ok?

            Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
            Het is toch beter als TS om in het geheel niets over de foto en/of de bewerking te zeggen.
            Dan krijg je de meest bruikbare reacties. Zelfs geen is reactie is dan goed.

            Ik vind het er prima uitzien.
            Tenzij je zoals ik nu op iets specifiek tips wil.

            Comment

            Working...
            X