Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hemelse stralen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hemelse stralen

    ik heb deze foto zo gelaten..somigen zullen m te donker vinden of anders.

    grt Ingrid,



    Niet geschoten is altijd mis!

  • #2
    Re: hemelse stralen

    Heel jammer van het uitgebrande wit, want die stralen en zo zijn echt wel mooi.
    En dat kleintje daar beneden, hihi.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

    Comment


    • #3
      Re: hemelse stralen

      Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
      Heel jammer van het uitgebrande wit, want die stralen en zo zijn echt wel mooi.
      En dat kleintje daar beneden, hihi.
      Ga hier volledig in mee!
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: hemelse stralen

        Soms is het verstandig om een foto te laten zoals je hem hebt genomen. Een mooi voorbeeld is deze dus. Ga je hier aan 'pillen' dan doe je de foto geen goed. Hij is mooi zoals hij is, ondanks de scherpte niet op de paddenstoel ligt maar meer op het groen. Het heeft wel wat, want uiteindelijk gaat het om zonneharpen die ten toon worden gespreidt. Tja, misschien ga je me nu vervelend vinden, maar waarom met deze foto 900X900 wordt gekozen is mij nog steeds een raadsel? Had zo mooi kunnen zijn in 900x600 pixels waar de harpen nog meer tot hun recht zouden komen.

        Comment


        • #5
          Re: hemelse stralen

          Oorspronkelijk geplaatst door purmer Bekijk bericht
          Tja, misschien ga je me nu vervelend vinden, maar waarom met deze foto 900X900 wordt gekozen is mij nog steeds een raadsel? Had zo mooi kunnen zijn in 900x600 pixels waar de harpen nog meer tot hun recht zouden komen.
          Ik denk dat Ingrid het mooi vind om haar foto's vierkant te maken wat toch ook niet verkeerd is. Kwestie van smaak e Purrrrrmer.
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

          Comment


          • #6
            Re: hemelse stralen

            Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
            Ik denk dat Ingrid het mooi vind om haar foto's vierkant te maken wat toch ook niet verkeerd is. Kwestie van smaak e Purrrrrmer.
            Helemaal met je eens

            Comment


            • #7
              Re: hemelse stralen

              soms komt dat zo uit..deze had wat uitgebrand wit dus die heb ik een crob op moeten gooien.

              grt ingrid,
              Niet geschoten is altijd mis!

              Comment


              • #8
                Re: hemelse stralen

                Leuk voor de dames , om te lachen.
                Maar het leidt wel af van het hoofdonderwerp.
                Mijn idee is om het er maar ............... af te snijden. En dan kom je meer in wat Purmer voor ogen had. Dat vind ik in dit geval ook mooier.
                Groeten,
                Johan
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: hemelse stralen

                  naar mijn gevoel was deze foto beter geweest in 3x2 formaat.
                  Als je echter moet kiezen tussen een uitgebrande vlek of een vierkantformaat....
                  wel ik denk dat je de juist keuze hebt gemaakt
                  een pessimist is een optimist met ervaring.
                  Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
                  Pentax k-3II en nog meer glas

                  Comment


                  • #10
                    Re: hemelse stralen

                    Mooi die lichtstralen maar wel een harde foto. ( camerainstelling, sharpness: hard ) Mis ook wat scherpte op de paddo.
                    Photography is an art of observation.

                    Comment


                    • #11
                      Re: hemelse stralen

                      zooooooooooo jammer van dat veel te harde licht op de paddo

                      grtz david

                      Comment

                      Working...
                      X