Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hardleers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hardleers


  • #2
    Re: hardleers

    Das heel knap zeg, je hebt echt het gevoel dat de blaadjes in de BG opwaaien door een storm.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: hardleers

      er zijn zo van die volhouders in het leven; blijven vastklampen ook al weten ze dat het beter is los te laten .
      een doordenkertje !??
      Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

      http://shantiguru.1x.com

      Comment


      • #4
        Re: hardleers

        Krampachtigheid. Soms is het beter om gewoon los te laten, je zacht te laten
        meevoeren met de wind, waar die je ook naartoe brengt, wat die ook voor je
        in petto heeft. Maar vasthouden, aanklampen, volhouden, wordt nog steeds als
        een mooie deugd ervaren, met alle pijn en alle verdriet en alle verwondingen
        ten spijt. Zinvolle fotografie.

        Comment


        • #5
          Re: hardleers

          specialleke

          mooi
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment


          • #6
            Re: hardleers

            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
            Krampachtigheid. Soms is het beter om gewoon los te laten, je zacht te laten
            meevoeren met de wind, waar die je ook naartoe brengt, wat die ook voor je
            in petto heeft. Maar vasthouden, aanklampen, volhouden, wordt nog steeds als
            een mooie deugd ervaren, met alle pijn en alle verdriet en alle verwondingen
            ten spijt. Zinvolle fotografie.
            Begrijp wat je bedoelt...
            Allen bedankt voor het kijken en geven van commentaren.
            Groet.
            Gil

            Comment


            • #7
              Re: hardleers

              De reflectie in het blad vind ik toch wel erg mooi.

              groetjes

              moniq
              groetjes, moniq (BD1321BE)

              A picture paints a thousand words

              Comment


              • #8
                Re: hardleers

                Het blad zelf en de compo kan ik wel smaken, maar de BG vind ik te hard wit.
                Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
                www.myriamvos.jalbum.net of facebook

                Comment


                • #9
                  Re: hardleers

                  mag ik heel eerlijk zijn? Ik vind het idee heel goed met die opwaaiende bladeren op de achtergrond, maar voor de rest doet de plaat mij ook minder, idd ook omv de harde witte BG...
                  Normaal fan van je foto's maar deze keer niet...sorry
                  facebook

                  500px

                  Comment


                  • #10
                    Re: hardleers

                    zou een crop overwegen met enkel de bladeren , just my 2 cts hé
                    nikon coolpix s9100

                    Comment


                    • #11
                      Re: hardleers

                      In eerste instantie dacht ik : WOW.
                      Tot ik wat beter keek, en zag dat er stevig "gestempeld" was.
                      Het doet mij bijna vermoeden dat u of een "net niet klaar"- versie heeft gepost, of uw monitor geeft niet goed de "witten" weer.
                      Als deze foto helemaal opgepoetst is, dan is het een hele mooie!
                      Groeten,
                      Johan
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment


                      • #12
                        Re: hardleers

                        ik vind dit prachtig ,heel mooi gedaan en ook de heldere BG(hoeft voor mij niet echt wit te zijn )met die blaadjes vind ik ook passend en apart ,,wel zie ik een paar sporen van de bewerking denk ik ,voornamelijk rechtsboven ,maar voor mij is dit knap werk
                        zou ook bij macro gekunnen hebben

                        Comment


                        • #13
                          Re: hardleers

                          Dank voor de commentaren.
                          Heb de laatste weken HEEL weinig tijd en daarom werk ik te overhaast in mijn hobby...
                          Sorry voor de slordigheid. Heb inderdaad enkele te donkere partijtjes bewerkt om ze lichter te maken zodat ze in de achtergrond niet opvallen.
                          Heb met opzet de foto overbelicht en manueel scherp gesteld om dit effect te verkrijgen.
                          Anders was de foto een 'doodgewone opname van een stervend blad' en eentje van de zoveelste in de rij...
                          Tracht altijd er iets speciaals van te maken en mijn foto's zo 'simpel' mogelijk te houden...
                          Groet.
                          Gil

                          Comment

                          Working...
                          X