Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beautiful morning + UPDATE

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beautiful morning + UPDATE

    .


    UPDATE









    laat maar horen

    bedankt alvast voor het kijken

    mvg



    .
    Last edited by spikkesenior; 29 september 2012, 07:44. Reden: UPDATE
    nikon coolpix s9100

  • #2
    Re: Beautiful morning

    Mooie compo en bakken sfeer met die mist !

    En over die reflecties ga ik zwijgen...

    Euh ??? Nikon Coolpix s9100 ??? Veranderingen ??
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #3
      Re: Beautiful morning

      Een mooie, fraai die mistflarden samen met die mooie kleuren.
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Beautiful morning

        tis een mooie Eddy.
        gtr,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Beautiful morning

          Wauw, ik vind 'm geweldig! Knap hoe je de sfeer zo goed kan weergeven.
          500px

          Comment


          • #6
            Re: Beautiful morning

            Fraai, mooie sfeer,
            groetjes,
            Loulou
            Loulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl

            Comment


            • #7
              Re: Beautiful morning

              Het is inderdaad een erg mooie plaat. Vooral sterk om zoveel lucht te laten zitten. (zouden niet veel durven , denk ik)
              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              tis een mooie Eddy.
              gtr,bouk.
              Wakker worden Bouk. Eddy ? gtr? Het is om te lachen hè
              Groeten,
              Johan
              Ik kreeg ingefluisterd dat er meer Eddy's op de wereld zijn. (gelukkig sliep Bouk nog steeds)
              Last edited by Johan1956; 28 september 2012, 19:30.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Beautiful morning

                Onderkant vind ik te licht, maar anders heel knappe sfeer, mooie stralen in de lucht
                groeten, Kristof
                Canon EOS 5D mkII

                Comment


                • #9
                  Re: Beautiful morning

                  Mooie plaat. Ik vind hem mooi omdat het water zo mooi is.
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment


                  • #10
                    Re: Beautiful morning

                    Ik ging er niks over zeggen, maar er is iets in mij dat zegt dat het schijnheilig zou zijn dit niet te doen...

                    Met het risico iets over mijn kop te halen, vraag ik mij toch af hoe iedereen hier zo positief op reageert ???

                    Wie kan bvb die witte vlek linksonder verklaren ?? De reflectie in het water is de weerspiegeling van de lucht erboven.
                    De lucht vertoont een vrij gelijkmatige overgang van links naar rechts. Diezelfde overgang moet zich ook in de weerspiegeling vertonen. Dus die linkerhoek moet ongeveer dezelfde hoeveelheid licht weerspiegelen als rechts.

                    Dit is geen mierenneuken, dit zijn fundamentele fouten in de nabewerking, ik vermoed met HDR-soft.

                    Ziet niemand dit ? Stelt niemand zich daar vragen bij ??

                    Of durft niemand zo kritisch te zijn ??
                    www.damafoto.be
                    Facebook Damafoto

                    Comment


                    • #11
                      Re: Beautiful morning

                      Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                      Ik ging er niks over zeggen, maar er is iets in mij dat zegt dat het schijnheilig zou zijn dit niet te doen...

                      Met het risico iets over mijn kop te halen, vraag ik mij toch af hoe iedereen hier zo positief op reageert ???

                      Wie kan bvb die witte vlek linksonder verklaren ?? De reflectie in het water is de weerspiegeling van de lucht erboven.
                      De lucht vertoont een vrij gelijkmatige overgang van links naar rechts. Diezelfde overgang moet zich ook in de weerspiegeling vertonen. Dus die linkerhoek moet ongeveer dezelfde hoeveelheid licht weerspiegelen als rechts.

                      Dit is geen mierenneuken, dit zijn fundamentele fouten in de nabewerking, ik vermoed met HDR-soft.

                      Ziet niemand dit ? Stelt niemand zich daar vragen bij ??

                      Of durft niemand zo kritisch te zijn ??
                      100 % gelijk. Het valt me nu des te meer op. Foutje met het blenden denk ik..
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

                      Comment


                      • #12
                        Re: Beautiful morning

                        Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                        Ik ging er niks over zeggen, maar er is iets in mij dat zegt dat het schijnheilig zou zijn dit niet te doen...

                        Met het risico iets over mijn kop te halen, vraag ik mij toch af hoe iedereen hier zo positief op reageert ???

                        Wie kan bvb die witte vlek linksonder verklaren ?? De reflectie in het water is de weerspiegeling van de lucht erboven.
                        De lucht vertoont een vrij gelijkmatige overgang van links naar rechts. Diezelfde overgang moet zich ook in de weerspiegeling vertonen. Dus die linkerhoek moet ongeveer dezelfde hoeveelheid licht weerspiegelen als rechts.

                        Dit is geen mierenneuken, dit zijn fundamentele fouten in de nabewerking, ik vermoed met HDR-soft.

                        Ziet niemand dit ? Stelt niemand zich daar vragen bij ??

                        Of durft niemand zo kritisch te zijn ??

                        Muhahaha.... man man man... DIT heeft zitten borrelen en is nu tot een eruptie gekomen

                        In deze heb je niet meer dan gelijk Danny. Het is gewoon zo dat dit niet klopt.
                        Soms kun je zoiets "tolereren" in een foto, omdat het het totaalbeeld niet verstoord. Ik neem daar ook enige marge in.
                        Er is iets tussen "technisch correct" en "perceptie". Maar in deze slaat de technische correctheid de perceptie stevig om de oren.

                        Effe terug door de molen halen, Eddy
                        www.brunodyserinck.be
                        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                        Comment


                        • #13
                          Re: Beautiful morning

                          Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                          Muhahaha.... man man man... DIT heeft zitten borrelen en is nu tot een eruptie gekomen

                          In deze heb je niet meer dan gelijk Danny. Het is gewoon zo dat dit niet klopt.
                          Soms kun je zoiets "tolereren" in een foto, omdat het het totaalbeeld niet verstoord. Ik neem daar ook enige marge in.
                          Er is iets tussen "technisch correct" en "perceptie". Maar in deze slaat de technische correctheid de perceptie stevig om de oren.
                          Effe terug door de molen halen, Eddy
                          zal eens zien om een update te plaatsen... en inderdaad er is een groot om niet te zeggen onoverbrugbaar verschil tussen perceptie en technisch correct.. fotografie is voor mij nog altijd, en ik wik hier eerst het woord , kunst....waarmee ik zeker niet wil zeggen of beweren dat ik een kunstenaar ben, bijlange niet... maar de meeste grote fotografen publiceren foto's die met technische correctheid of weergeven van de werkelijkheid helemaal niets te maken hebben maar wel met hun perceptie van de werkelijkheid. ... fotografie betekent tenslotte 'schrijven met licht' en zoals de dichter of schrijver de vrijheid heeft om met woorden niet de werkelijkheid maar zijn fantasie weer te geven moet dit ook kunnen voor de fotograaf (en voor alle duidelijkheid voorgaand heeft niets te maken met dit topic maar is eerder een algemene vaststelling over mijn perceptie van fotografie)
                          nikon coolpix s9100

                          Comment


                          • #14
                            Re: Beautiful morning

                            Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                            zal eens zien om een update te plaatsen... en inderdaad er is een groot om niet te zeggen onoverbrugbaar verschil tussen perceptie en technisch correct.. fotografie is voor mij nog altijd, en ik wik hier eerst het woord , kunst....waarmee ik zeker niet wil zeggen of beweren dat ik een kunstenaar ben, bijlange niet... maar de meeste grote fotografen publiceren foto's die met technische correctheid of weergeven van de werkelijkheid helemaal niets te maken hebben maar wel met hun perceptie van de werkelijkheid. ... fotografie betekent tenslotte 'schrijven met licht' en zoals de dichter of schrijver de vrijheid heeft om met woorden niet de werkelijkheid maar zijn fantasie weer te geven moet dit ook kunnen voor de fotograaf (en voor alle duidelijkheid voorgaand heeft niets te maken met dit topic maar is eerder een algemene vaststelling over mijn perceptie van fotografie)
                            Terecht wat je zegt: ik balanceer ook steeds tussen perceptie en technisch correct zijn. En als fotograaf moet je daar je eigen invulling aan geven. We who are not as others and different from eachother.
                            www.brunodyserinck.be
                            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                            Comment


                            • #15
                              Re: Beautiful morning

                              Wow op 500 pix een mooie score van boven de 90%.. Knap.
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              Als je schiet..schiet dan raak!
                              500 PIXHuawei P30 PRO

                              Comment

                              Working...
                              X