Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een vers laagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een vers laagje

    Een vers laagje


    Opstaan, uit de tent kruipen en dit zien, een vers laagje poedersneeuw. Daar mochten wij als eerste en enige doorheen in dit ongerept stukje Noorwegen.


    Dank u

    Jelle
    Flickr

  • #2
    Re: Een vers laagje

    mooi desolaat landschap :-)
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #3
      Re: Een vers laagje

      mooi desolaat idd! Ik zou er wel de blauzweem uithalen,alhoewel sommigen dit bij sneeuw vinden passen...
      facebook

      500px

      Comment


      • #4
        Re: Een vers laagje

        Blauwzweem...kweet het niet...vind het mooi zo die zachte lichte blauwe kleuren!
        Gr Pascale
        Eerlijkheid duurt het langst!!
        Mijn website: http://www.degrafon.be/

        Comment


        • #5
          Re: Een vers laagje

          Ik hou wel van de kleuren. Vind het enkel jammer dat de foto niet van voorbij de stenenrij genomen is. Nu worden deze onderwerp (en stoppen de blik omdat ze dwars liggen) terwijl de schoonheid van de foto (voor mij) in de verste lagen ligt.
          D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
          500px FaceBook

          Comment


          • #6
            Re: Een vers laagje

            Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk bericht
            Ik hou wel van de kleuren. Vind het enkel jammer dat de foto niet van voorbij de stenenrij genomen is. Nu worden deze onderwerp (en stoppen de blik omdat ze dwars liggen) terwijl de schoonheid van de foto (voor mij) in de verste lagen ligt.
            Ja, volg hier in volledig. Achtergrond is hier idd het mooiste.
            Foto is wel echt lekker crispy scherp zeg.
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Een vers laagje

              Heb ook gedacht om voorbij de stenen te gaan staan maar bij gebrek aan een interessante lucht wou ik meer voorgrond. Zonder die stenen was het te saai geweest vrees ik.
              Flickr

              Comment


              • #8
                Re: Een vers laagje

                Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                Blauwzweem...kweet het niet...vind het mooi zo die zachte lichte blauwe kleuren!
                mee eens,knap
                eos 600 d
                lens 18-135 canon 10-22canon

                Comment

                Working...
                X