Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ninglinspo zonder brug ;-p

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ninglinspo zonder brug ;-p

    Hier is dan ene zonder brug om bepaalde mensen een plezier te doen.


    Photography is a way to see the world in detail.
    Fotograaf op rust


  • #2
    Re: Ninglinspo zonder brug ;-p

    Was voor mij helemaal niet nodig hoor.
    Nu ben ik toch het traditionele kader kwijt , en hoewel sommigen het brugje geen meerwaarde vonden vind ik dit nu echt wel.
    Als toeschouwer wil ik weten waar het brugje naar toe zou gaan , of moet je het brugje nemen om op de plaats te komen waar je nu staat , kortom het is meer dan een ding en het past ook nog in dit decor.
    Een gsm mast zou niet passen , maar dit ?
    Wat denk je zelf ?

    Comment


    • #3
      Re: Ninglinspo zonder brug ;-p

      Oorspronkelijk geplaatst door Crispyn Bekijk bericht
      Was voor mij helemaal niet nodig hoor.
      Nu ben ik toch het traditionele kader kwijt , en hoewel sommigen het brugje geen meerwaarde vonden vind ik dit nu echt wel.
      Als toeschouwer wil ik weten waar het brugje naar toe zou gaan , of moet je het brugje nemen om op de plaats te komen waar je nu staat , kortom het is meer dan een ding en het past ook nog in dit decor.
      Een gsm mast zou niet passen , maar dit ?
      Wat denk je zelf ?
      Daarom ik geen update zonder brug heb geplaatst bij de ander en aparte topic heb gemaakt. Voor mij die met de brug heeft de voorkeur omdat het nu eenmaal in het decor paste.
      Moest het nu een brug zijn die mijn totaalbeeld verstoord zou ik gewoon aan de andere kant gaan staan of gewoon de foto niet maken. Maar bij de andere vanonder bekeken tot vanboven klopte het plaatje, alles was zichtbaar en had dat extraatje waarbij je zoals je zegt zou je die brug moeten gebruiken of wat zou die naartoe gaan? Een beetje mysterie in de plaat kan geen kwaad Het nodigd uit om te fantaseren.
      Photography is a way to see the world in detail.
      Fotograaf op rust

      Comment


      • #4
        Re: Ninglinspo zonder brug ;-p

        Doe mij maar met brug hoor.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Ninglinspo zonder brug ;-p

          Dat heldere stukje van onder de brug stoort mij nog wel ...
          als dat nog weg was dan zonder brug voor mij
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Ninglinspo zonder brug ;-p

            doe mij ook maar met brug. Nu net iets teveel voorgrond. De waterval wordt een beetje weggedrukt
            facebook

            500px

            Comment

            Working...
            X