Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

yesterday evening

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • yesterday evening

    .



    laat maar horen

    bedankt alvast voor het kijken

    mvg




    .
    nikon coolpix s9100

  • #2
    Re: yesterday evening

    Jammer dat je niet van die hdrsoftware wilt afstappen.
    Er zit dikwijls potentieel in de beelden die je ons toont, maar dat wordt keer op keer teniet gedaan door de bewerking.
    Groeten!

    500px / Facebook

    Comment


    • #3
      Re: yesterday evening

      een zalig beeld en mooie foto
      maar moet Dries toch wel gelijk geven hoor ,die HDR valt idd redelijk op ,ik denk ook dat het zoiets is je bent ervoor of ertegen ,ik mis ook wat scherpte op die verste bomen ,

      Comment


      • #4
        Re: yesterday evening

        Ik vind dit wel mooi. Het is zo'n avond. Zo één vol melancholie. En een sterk
        verlangen naar. Schoonheid, denk ik. En de stem van een dierbare die er niet
        meer is. Die er misschien nooit geweest is. Omdat alles bestaat uit een droom.
        Zo ook deze avond...

        Comment


        • #5
          Re: yesterday evening

          te laag (in getal) diafragma en geflitst...?
          jij kan veeeeel beter Eddy.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: yesterday evening

            Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk bericht
            Jammer dat je niet van die hdrsoftware wilt afstappen.
            Er zit dikwijls potentieel in de beelden die je ons toont, maar dat wordt keer op keer teniet gedaan door de bewerking.
            ik treed Dries hier bij...ik vind het zeker geen slechte foto, integendeel, maar door de software wordt het beeld voor mij minder interessant. Zo heb je hier rechts een lichtere vlek thv de eerste 2 palen en de scherpte in de foto is ook verloren gegaan vind ik...
            facebook

            500px

            Comment


            • #7
              Re: yesterday evening

              vlakverdeling is mooi en de kleuren zacht maar er zit geen lokaal contrast meer in de foto waardoor alles als gesoft overkomt. Da's ok voor lucht en water maar niet voor de elementen waar detail in zit.
              D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
              500px FaceBook

              Comment

              Working...
              X