Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cruises

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cruises

    voor de Noorwegenkenners een klassieker, maar wou hem toch delen met jullie

    origineel:




    update, gecropte versie:



    Last edited by Stoffograaf; 24 juli 2012, 20:15. Reden: bijplaatsen update
    groeten, Kristof
    Canon EOS 5D mkII

  • #2
    Re: Cruises

    Leuke beeld van een bekende plaats. Ik zou de kijk platform wegklonen.

    Off topic: Het wordt alleen maar drukker daar in Noorwegen!
    vriendelijke groeten, Helen
    Updated WWW.HELENICA.NL
    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

    Comment


    • #3
      Re: Cruises

      daarin heb je gelijk Helen, gelukkig is het daar vóór het hoogseizoen nog vrij rustig.
      heb er ook eentje zonder platform, dacht dat deze iets meer zou toevoegen aan het geheel.
      zal later update posten.
      groeten, Kristof
      Canon EOS 5D mkII

      Comment


      • #4
        Re: Cruises

        Op zich een mooie pic. Het platform stoort me nog niet zo, die boten daarentegen doen de rust en vrede die het plaatje anders uitstraalt wel vergeten imho...
        D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
        500px FaceBook

        Comment


        • #5
          Re: Cruises

          Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk bericht
          .......die boten daarentegen doen de rust en vrede die het plaatje anders uitstraalt wel vergeten imho...
          Voor mij zijn die boten juist een pluspunt in deze fraaie plaat omdat ze de immense grootte van de rest weergeven.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

          Comment


          • #6
            Re: Cruises

            Voor mij is het platform een meerwaarde (dus van mij mag hij blijven )
            Mooie weergave!
            Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

            Comment


            • #7
              Re: Cruises

              voila, heb er een update (crop) zonder het platform bijgeplaatst, voor ieder wat wils
              die boten heb ik er idd laten opstaan om de grootte van het geheel proberen weer te geven.
              bedankt voor de reacties!
              Last edited by Stoffograaf; 24 juli 2012, 20:17.
              groeten, Kristof
              Canon EOS 5D mkII

              Comment


              • #8
                Re: Cruises

                Niet mijn ding al die storende elementen, maar toont wel hoe het er daar aan toe gaat...
                www.damafoto.be
                Facebook Damafoto

                Comment


                • #9
                  Re: Cruises

                  mooi en update kijkt toch iets rustiger dan de originele.
                  facebook

                  500px

                  Comment


                  • #10
                    Re: Cruises

                    Was wel druk zeg op dat moment, update vind ik ook wat beter kijken.
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Cruises

                      Mooi de omgeving weergegeven en de boten zorgen voor een goeie schaalverhouding.
                      Wij zijn er niet geraakt wegens nog teveel sneeuw en de wegen ernaartoe nog niet open.
                      Jammer eigenlijk want ik had het wel eens in het echt willen zien.
                      Gelukkig worden er ook goeie foto's van genomen
                      vriendelijke groeten, Kurt
                      Mijn foto's
                      Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

                      Comment


                      • #12
                        Re: Cruises

                        Een mooie plaats en dus volkomen terecht veel bezocht. Geef mij maar het
                        plaatje met alles er op en er aan.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Cruises

                          mooi met patvorm maar zonder de boten.(of 1 boot)
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Cruises

                            merci iedereen voor de reacties
                            ja het kan daar idd druk zijn, op een bepaald moment lagen er vijf van zulke mastodonten van schepen, eentje ervan was om 5u 's morgens al binnengevaren gebruik makende van zijn misthoorn om te laten weten dat hij er is, ik kan je verzekeren dat als je dat hoort op 50m van je bed terwijl je nog diep ligt te slapen, dat je slaaptijd dan wel voorbij is
                            en om je een idee te geven van de grootte van zulke schepen, op het einde van de fjord staan allemaal huizen, je ziet ze amper op de foto, rechtsachter dat meest rechtse schip staan ook huisje, je kan ze hier ook niet zien omdat ze te klein zijn op de foto.
                            @mortierke: we hadden geluk, de weg er naartoe was de dag ervoor net open gegaan, anders moesten we helemaal rondrijden want onze tweede verblijfplaats was daar in Geiranger,
                            gelukkig niet in het dorp zelf, maar ietsje verder in de fjord (staat net niet op de foto), want met al die boten vol toeristen...
                            groeten, Kristof
                            Canon EOS 5D mkII

                            Comment

                            Working...
                            X