Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

road to nowhere

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • road to nowhere

    Deze is genomen op onze eerste volledige dag in IJsland...

    We waren dus nog maar net in IJsland en waren die dag al sterk overdonderd geweest door de grotere attracties van Ijsland zoals Geysir, Thingvellir, Gullfoss en de Hjalparfoss.

    Na ons bezoek aan deze laatste was het hoog tijd om naar onze slaapplaats te rijden, want we waren al(weer) veel te laat. Een 50-tal kilometers voor we aan die slaapplaats arriveerden kwamen we op dit stuk weg. Onverhard, zoals vele wegen in IJsland trouwens, en van snel doorrijden was dus geen sprake. De snelheidslimiet op deze wegen is 80km/h, maar dat was echt veel te veel voor onze huurauto. Nadat een paar keer een flinke kei tegen de onderkant van de auto had gekwakt toch maar beslist om iets trager te rijden (waardoor we nog later gingen arriveren). Het meest frappante aan die weg was dat daar niks, maar dan ook echt niks te zien was. Ik begon me al af te vragen of dit stuk IJsland wel bewoond was en waar we gingen slapen die dag. En plots, uit het niets, in the middle of nowhere, een paar huizen...daar moesten we zijn....Na een lichte uitbrander van de gastvrouw over het uur van aankomen toch nog goed kunnen slapen...

    Bij deze dus de road to nowhere, ofte weg 26....Wat mij betreft wel een typisch beeld van het IJslandse landschap...





    Last edited by Cytochrome; 22 juli 2012, 10:49. Reden: link aangepast
    facebook

    500px

  • #2
    Re: road to nowhere

    een mooie maar, deze weg gaat toch zichtbaar ergens heen hoor
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: road to nowhere

      Heel mooi het weidse hier weergegeven. Knap beeld.
      Voor miijn gevoel heb je iets te veel aan de schuivertjes getrokken, het crispy detail lijkt verloren zijn gegaan in de voorgrond.
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: road to nowhere

        een mooi beeld met een mooi verhaal
        groeten, Kristof
        Canon EOS 5D mkII

        Comment


        • #5
          Re: road to nowhere

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          een mooie maar, deze weg gaat toch zichtbaar ergens heen hoor
          grt,bouk.
          Ik vind juist dat de kleuren schakeringen van de weg en de rest inéen vloeien wat de diepte voor een stuk tegenhoud..
          Iets meer de berg minder centraal en een 500 m verder was beter geweest denk ik.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment

          Working...
          X