Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Golden lake (pano) (II)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Golden lake (pano) (II)

    Nog een panootje (6 portrait shots) van deze prachtige plek



    Groot formaat : http://i744.photobucket.com/albums/x...MG_6435big.jpg
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: Golden lake (pano) (II)

    prachtig gedaan
    zou mischien links die boten en wat rommel weggepoetst hebben,trok direckt mijn aandacht
    eos 600 d
    lens 18-135 canon 10-22canon

    Comment


    • #3
      Re: Golden lake (pano) (II)

      Normaal gezien heb ik het niet zo voor panorama opnames. Ik krijg altijd het
      gevoel dat ik me moet bukken om er in rond te lopen. Maar bij deze pracht
      vind ik dit voor een keer niet erg om er gebukt in rond te lopen en te genieten.
      Mooi gedaan.

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door doudeke
        Normaal gezien heb ik het niet zo voor panorama opnames. Ik krijg altijd het
        gevoel dat ik me moet bukken om er in rond te lopen. Maar bij deze pracht
        vind ik dit voor een keer niet erg om er gebukt in rond te lopen en te genieten.
        Mooi gedaan.
        Hey Louis ! Wat ben ik blij dat je terug bent !!!
        Sorry, dat ik je deed bukken
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

        Comment


        • #5
          Re: Golden lake (pano) (II)

          Heel mooi weer...en die kleuren en sfeer....
          Gr Pascale
          Eerlijkheid duurt het langst!!
          Mijn website: http://www.degrafon.be/

          Comment


          • #6
            Re: Golden lake (pano) (II)

            Heel erg knap weer eh.... Enige wat ik zou doen is er links een klein stukje afhalen zodat die halve boom weg is.
            facebook

            500px

            Comment


            • #7
              Re: Golden lake (pano) (II)

              Bedankt voor de reacties en het kijken

              Ik weet niet wat je met die rommel bedoelt (het afgestorven hout aan de voet van de boom ??), maar wat de boten betreft, kan ik je wel volgen, en kan ik die weg poetsen.
              Ook al horen die bij het decor, en zal ik dit dan op elke foto moeten doen als ik consequent wil blijven. Wegens tijdsgebrek ga ik het hier nu zo laten, maar wel op mijn originals wegwerken. Bedankt
              Oorspronkelijk geplaatst door palac Bekijk bericht
              prachtig gedaan
              zou mischien links die boten en wat rommel weggepoetst hebben,trok direckt mijn aandacht
              Mathias,
              ik heb bewust gekozen om die boom er half op te laten, zodat de top vanuit de hoek vertrekt, net zoals de wolken aan de rechterkant.

              Als de boom weg is, komt het bosje dan te dicht of zelfs tegen de rand... Ik heb het omwille van de hoeken van de foto gedaan. Hij stond er volledig op, maar dan weer tegen de rand. Dus van een nood een deugd gemaakt (denk ik )
              Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
              Heel erg knap weer eh.... Enige wat ik zou doen is er links een klein stukje afhalen zodat die halve boom weg is.
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

              Comment


              • #8
                Re: Golden lake (pano) (II)

                Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
                Heel erg knap weer eh.... Enige wat ik zou doen is er links een klein stukje afhalen zodat die halve boom weg is.
                Hier volg ik toch ook wel. 'k Denk niet dat het hier zo belangrijk is om de bomen vanuit de hoek te laten beginnen.
                Voor de rest een heel knappe pano met prachtige kleuren... en die gouden boom... zo'n boom wil ook wel in mijn tuin
                vriendelijke groeten, Kurt
                Mijn foto's
                Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

                Comment


                • #9
                  Re: Golden lake (pano) (II)

                  prachtige pano ,en dat licht op de bergen zorgen mooi voor diepte in je foto

                  Comment

                  Working...
                  X