Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D400, zou het dan toch?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D400, zou het dan toch?

    We kunnen erover speculeren,een avondje discussiëren, uren over lullen of een linkje posten :

  • #2
    Re: D400, zou het dan toch?

    Ik denk het wel...


    Die D600 wordt gewoon een D3200 met FF sensor :P En dit de waardige opvolger van de D300s
    Mijn objectieven zijn all round...

    Comment


    • #3
      Re: D400, zou het dan toch?

      Wat een dilemma, als die twee langs elkaar op de markt gaat komen
      Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
      Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

      Comment


      • #4
        Re: D400, zou het dan toch?

        D600 zal waarschijnlijk een D5100 body hebben, voor diegenen dat het mooie ff willen hebben, maar dat niet met een camera kunnen werken...
        Als hij toch deftig is zal het voor mij de D600 zijn! D400 zal waarschijnlijk een mega sportcamera zijn, naast de D4, maar met wat extra bereik door DX, ik denk +-8fps of zo.

        Comment


        • #5
          Re: D400, zou het dan toch?

          Zoiets vermoed ik ook...maar dan een D7000 body...gaat niet lukken (of extra geld kosten) met die AF motor anders...

          D3200 en D5100 --> instap, instap+

          D7000 --> Consumer crop

          D600 --> Consumer FF

          D400 --> Pro(sumer) crop

          D800 --> Pro(sumer) FF

          D4 --> Pro
          Mijn objectieven zijn all round...

          Comment


          • #6
            Re: D400, zou het dan toch?

            als die spec's wa kloppen, dan geef ik liever de kleine 300$ meer uit!
            snelhied, af, iso, ...
            nikon stuff

            Comment


            • #7
              Re: D400, zou het dan toch?

              Laat maar komen, ik ben er klaar voor.

              Voor de rest is er momenteel niks wat me kan boeien qua Nikon-camera. Alles beneden D7000 valt weg als optie omdat ik veel met Non-cpu objectieven werk en dan valt mijn automatische lichtmeting weg, de D7000 voelt voor mij nog steeds als een stap terug komende van een Nikon D300, en met alles boven de Nikon D300 verlies ik de 1,5 crop factor .

              Bottom-line: mijn D300 heeft ongeveer 100.000 clicks en moest die binnen dit en twee jaar de geest geven dan koop ik zonder omkijken een D300S als er daartegen niks anders op de markt is.
              D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
              Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
              Flickr - JAlbum

              Comment

              Working...
              X