Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

advies dvd-speler voor jpeg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • advies dvd-speler voor jpeg

    Graag had ik wat advies over de aanschaf van een dvd-player, ik had er een( APEX) die nu stuk is (gelukkig in garantie), een goedkoop niemandalletje, nu krijg ik wel een waardebon daarvoor en moet dus in diezelfde winkel kopen ( makro), persoonlijk ben ik voor sony, maar welke types zijn technisch zeer stabiel en vooral geschikt voor jpeg af te spelen ( en films uiteraard)en richtprijs +/- 150 euro.
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    oh ja, geen inbouw voor in de pc, maar ( hoe noem je dat) een tafelmodel om via tv te spelen.
    dank bij voorbaat voor de info
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

    Comment


    • #3
      DVD-spelers in 'Camera en accessoires'... Zo lijk je echt wel een toerist, in het forum bedoel ik dan

      Je moet zeker eens kijken tussen de 'mindere' merken, die bieden vaak veel meer opties en mogelijkheden (tot mp3 toe) dan de majors... Maar of de kwaliteit OK is, dat weet ik niet.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Koen_vervoort
        DVD-spelers in 'Camera en accessoires'... Zo lijk je echt wel een toerist, in het forum bedoel ik dan

        Je moet zeker eens kijken tussen de 'mindere' merken, die bieden vaak veel meer opties en mogelijkheden (tot mp3 toe) dan de majors... Maar of de kwaliteit OK is, dat weet ik niet.
        Opletten met Sony, ik heb onlangs er eentje gekocht, en die kan geen jpg's afspelen (enkel via SVCD). Sommige modellen zullen dat misschien wel kunnen, maar ik denk dat je dan beter af bent met (inderdaad) een minder gekend merk, die hebben meestal meer opties ...
        --
        Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

        Comment


        • #5
          QUOTEVD-spelers in 'Camera en accessoires'... Zo lijk je echt wel een toerist, in het forum bedoel ik dan

          alhoewel,die dvd-speler (accessoire) dient voor het afspelen van zelf genomen digitale foto's en ingescande dia's via cd-rom

          -gekende merken: minder mogelijkheden, misschien , als er maar jpg kan mee gespeeld worden, het gaat hem ook om de duurzaamheid.
          -minder gekend merk: rapper kapot, niet te herstellen
          ik weet het echt niet??
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

          Comment


          • #6
            Ik heb er eens één in den Aldi gekocht voor 79EUR.

            Die speelt alles wat blinkt...
            Maar daar heb jij natuurlijk niet veel aan, als je hem in de Makro gaat kopen.
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

            Comment


            • #7
              Als zo'n ding na de garantieperiode van 2 jaar stukgaat... ga je het dan ECHT binnenbrengen voor herstelling, zelfs voor een Sony van 150 Euro kost een herstelling waarschijnlijk 99 Euro voor ze hem nog maar OPENVIJZEN... Nu ja... da's overdreven, maar ik bedoel: Je kan beter een low-cost kopen die NIET duurzaam is, en over een jaar of 4 zijn er weer met heel nieuwe mogelijkheden... Natuurlijk moet je wel zeker zijn dat hij deftig je dvd's wil afspelen en zo...

              Ik geef toe... geen gemakkelijke keuze.

              Comment


              • #8
                Hallo toerist,

                mmmmmm, ik repareer DVD-spelers.......met alle gekende merken DVD-spelers (JVC,Sony,Pioneer,Philips etc) zijn problemen.

                De raarste fouten toch wel bij JVC en Sony; reparatiekosten komen al gauw boven de 100Euro uit (laser,DVDM-board).

                Mijn advies koop een "goedkope" zoals Dama heeft gedaan, let natuurlijk wel op of die VCD,SVCD, JPEG, MP3 afspeelt
                indien gewenst (desnoods een gebrandde DVD meenemen, let wel op het juiste formaat voor het branden)

                mvg,
                Z900
                Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                Comment


                • #9
                  Heb hier een sony staan die het gelukkig nog steeds goed doet, maar die speelt echt wel enkel DVD's (en audio cd's) af.

                  Onlangs heb ik een tweede toestel gekocht, van Kiss, een zogenoemde "divx" player. En die speelt echt werkelijk alles:
                  DVD
                  DVD+/-R
                  Audio CDs
                  MP3
                  JPG
                  DIVX, XVID, AC3
                  VCD & SVCD
                  ....

                  Deze is het:
                  http://www.divxplayer.be/ProductenSpecs.php?Product=DP1000

                  Van deze toestellen kan je tevens de firmware zelf upgraden (gelijk bij camera's) zodat als er bugs gevonden worden deze eenvoudig weggewerkt kunnen worden....
                  Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

                  Comment


                  • #10
                    Je kan ook altijd dit eens proberen:

                    http://www.streamium.com

                    Kan je waarschijnlijk wel (nog) niet in de Makro vinden.
                    Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

                    Comment


                    • #11


                      of deze hier: http://www.kiss-technology.com/?p=dvd&v=users

                      Comment


                      • #12
                        Je moet bij de makro kopen he, maar anders moet je zo een "Tokio" merk kopen. Je weet wel die oa in de Mediamarkt staan. In Hasselt staanze nog voor 58€. Die spelen normaal alles zonder problemen. Zelf heb ik een dvd speler van Sony, daar kun je dat niet, ofwel moet je ze schrijven als video cd.
                        "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

                        Comment


                        • #13
                          ik heb hetzelfde probleem gehad bij de macro en heb van de tegoedbon gelijk een ander gekocht dit was de jvc xv-n33 deze; daar hebben we opgelet speelt alles af hij koste toen als winstpakker € 120,00 incl.
                          veel succes verder!

                          Comment


                          • #14
                            Ik ben wel tevreden van de Pioneer DV-360-k (of s). Niet duur, komt in je budget. rond de 140-150 euro. En ik heb er trouwens nog eentje staan dat de deur uit mag.

                            Comment


                            • #15
                              allemaal bedankt voor de tips, ik zoek ook nog verder op het net, maareuh.... wat is regiovrij?
                              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                              George Orwell

                              Comment

                              Working...
                              X