Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vroeg aan de haven..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vroeg aan de haven..

    dank voor het kijken

  • #2
    Re: vroeg aan de haven..

    Ik vind deze compositie wel een stuk minder druk dan jouw vorige. Mooie licht sterretje. Iets hogeer gecentreerd had de maantje meer prominent late staan.
    Last edited by Helen; 6 maart 2012, 17:08.
    vriendelijke groeten, Helen
    Updated WWW.HELENICA.NL
    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

    Comment


    • #3
      Re: vroeg aan de haven..

      Mooie opname, vooral leuk hoe die wolken net de golving van bergflank volgen! Ik volg wel wat betreft wat te veel water op de voorgrond.
      D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
      500px FaceBook

      Comment


      • #4
        Re: vroeg aan de haven..

        heel mooi qua licht!! Mooie rustige foto!
        mss inderdaad dat net ietsje teveel water...
        facebook

        500px

        Comment


        • #5
          Re: vroeg aan de haven..

          Er mooi.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: vroeg aan de haven..

            nice shot
            eos 600 d
            lens 18-135 canon 10-22canon

            Comment


            • #7
              Re: vroeg aan de haven..

              Mooie sfeer. Minder water zou ook minder reflectie betekenen... ik zou het laten.
              Knap shot
              vriendelijke groeten, Kurt
              Mijn foto's
              Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

              Comment


              • #8
                Re: vroeg aan de haven..

                weer een prachtige opname.
                het (dubbelklikken) waard.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: vroeg aan de haven..

                  Mooie foto

                  Had mijn smaaks ook beter overgekomen met een beetje minder water en ietsje meer lucht, maar zijn details
                  :::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::

                  Comment


                  • #10
                    Re: vroeg aan de haven..

                    Mooie plaat
                    www.petervdg.net/Portfolio

                    Comment


                    • #11
                      Re: vroeg aan de haven..

                      Die grote is knap hoor. Ikzelf hou van wat meer natuur fotos met bomen en weide palen maar de lucht trekt me hier aan.
                      Ga maar rustig verder.
                      Als je je eerste beelden vergelijkt met deze danben je al een pak geevolueerd hoor.
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

                      Comment


                      • #12
                        Re: vroeg aan de haven..

                        Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk bericht
                        Mooie sfeer. Minder water zou ook minder reflectie betekenen... ik zou het laten.
                        Knap shot
                        dat was dan ook mijn bedoeling toen ik die zachte reflectie op het water zag en wou dat er absoluut bij hebben ,maar ik respecteer ook iemand anderes zijn mening ,iedereen heeft een andere kijk op foto's he
                        Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                        Die grote is knap hoor. Ikzelf hou van wat meer natuur fotos met bomen en weide palen maar de lucht trekt me hier aan.
                        Ga maar rustig verder.
                        Als je je eerste beelden vergelijkt met deze danben je al een pak geevolueerd hoor.
                        dank je Pascal ,hoewel ik voel dat ik nog heeeeeel wat bij te leren heb ,ik heb al heel wat geleerd dank zij jullie kennis en beelden ,waar ik heel veel van opsteek ,maar landschap is heel wat moeilijker en complexer dan ik eerst had gedacht (wordt veelal onderschat )er wordt gezegd dat macro (wat ik het meest doe)heel moeilijk is maar deze tak moet er zeker niet voor onderdoen ,mijn gevoel althans

                        Comment


                        • #13
                          Re: vroeg aan de haven..

                          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                          dat was dan ook mijn bedoeling toen ik die zachte reflectie op het water zag en wou dat er absoluut bij hebben ,maar ik respecteer ook iemand anderes zijn mening ,iedereen heeft een andere kijk op foto's he

                          dank je Pascal ,hoewel ik voel dat ik nog heeeeeel wat bij te leren heb ,ik heb al heel wat geleerd dank zij jullie kennis en beelden ,waar ik heel veel van opsteek ,maar landschap is heel wat moeilijker en complexer dan ik eerst had gedacht (wordt veelal onderschat )er wordt gezegd dat macro (wat ik het meest doe)heel moeilijk is maar deze tak moet er zeker niet voor onderdoen ,mijn gevoel althans
                          Inderdaad. Die macro is een ander sport maar landschappen word zeker onderschat door velen omdat je meestal geen duidelijk spannend onderwerp ziet terwijl als je een wespenkop in al zijn details laat zien al meteen als kijker een wow gevoel krijgt omdat het bijna buitenaards lijkt.
                          Een koe in macro daarintegen in een wei is nog wat anders omdat iedereen dat kent.
                          Dus ik waardeer zeker je groei in deze rubriek en ga vooral verder op dit elan.
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

                          Comment


                          • #14
                            Re: vroeg aan de haven..

                            iedereen dank voor het reageren

                            Comment


                            • #15
                              Re: vroeg aan de haven..

                              Dit is een mooitje hoor
                              Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

                              Comment

                              Working...
                              X