Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

insight discovery

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • insight discovery

    een opname zoals ik die gisteren gemaakt heb ik het wadden gebied, Ik moest de nieuwe LEE filters proberen en ik moet zeggen dat ik sinds gisteren verliefd ben op die dingen....

    -------------------------------------
    Welcome to the playground :-)
    Mijn gepruts : http://www.natuurfoto.biz

  • #2
    Re: insight discovery

    Zo'n filter zou ik ook graag hebben, want het is echt een knap resultaat

    Enige opmerking: ik zou het liever zien moest er een stuk onderaan of bovenaan afgecropt worden. En voor mij dan best onderaan tot ongeveer 2 cm onder de eerste paal, want de bruine palen gaan goed met de blauwgrijze lucht.
    Een fototoestel dat naar behoren werkt.
    Flickr
    tumblr

    Comment


    • #3
      Re: insight discovery

      Beeld is prachtig! Waar heb jij die LEE's gehaald. Heb jij lang moeten op de bestelling moeten wachten? Ik heb een aantal besteld en wacht al behoorlijk lang.
      vriendelijke groeten, Helen
      Updated WWW.HELENICA.NL
      ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

      Comment


      • #4
        Re: insight discovery

        Oorspronkelijk geplaatst door jan.ds Bekijk bericht
        Zo'n filter zou ik ook graag hebben, want het is echt een knap resultaat

        Enige opmerking: ik zou het liever zien moest er een stuk onderaan of bovenaan afgecropt worden. En voor mij dan best onderaan tot ongeveer 2 cm onder de eerste paal, want de bruine palen gaan goed met de blauwgrijze lucht.
        ik volg hier helemaal ,maar mooi beeld

        Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk bericht
        Beeld is prachtig! Waar heb jij die LEE's gehaald. Heb jij lang moeten op de bestelling moeten wachten? Ik heb een aantal besteld en wacht al behoorlijk lang.
        ikzelf had ze de week volgend op mijn bestelling ,bij teamwork ,alleen de big stopper heb ik niet besteld want naar het schijnt kan het maanden duren ,ze kunnen blijkbaar de vraag niet meer volgen
        Last edited by bopatje; 15 januari 2012, 17:29.

        Comment


        • #5
          Re: insight discovery

          Mooi gedaan. Voorgrond is erg knap.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: insight discovery

            Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk bericht
            Beeld is prachtig! Waar heb jij die LEE's gehaald. Heb jij lang moeten op de bestelling moeten wachten? Ik heb een aantal besteld en wacht al behoorlijk lang.
            Omnifoto.nl de eerst set nd en gradual nd hadden ze op voorraad. Wat speciale filters en de big stopper duurde 3 weeken. Over het algemeen hebben ze een behoorlijke voorraad tenminste meer als de gemiddelde dealer.
            -------------------------------------
            Welcome to the playground :-)
            Mijn gepruts : http://www.natuurfoto.biz

            Comment


            • #7
              Re: insight discovery

              Mooie opname en misschien ga ik ook wel eens kijken voor een houden en een ND grad filter van 6 stops
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • #8
                Re: insight discovery

                Keurig gebruik gemaakt van je nieuwe filter! Erg fijne compositie ook
                Mijn website: http://dutchmountainscapes.blogspot.com/

                Comment


                • #9
                  Re: insight discovery

                  knap, en ....succes ermee

                  gr,
                  canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

                  website : www.leonvanham.com

                  Comment

                  Working...
                  X