Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Webhosting

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Webhosting

    Ik heb een websitje gemaakt en die staat nu op een free webhosting (atspace.com).
    Nu dat is het hem ook niet, veel te traag of opent zich vaak niet.

    Ik ben nu op zoek naar een goedkope webruimte met domeinnaam.
    Mijn oog is gevallen op deze: http://www.1eurohosting.nl/?gclid=CI...FQUs3godlV6lnw

    Kent iemand die?? of heeft iemand anders tips voor mij? Met 500MB heb ik zeker genoeg.
    Waar kan ik mijn sitje plaatsen voor weinig geld?

    alvast bedankt
    Groeten Sensor

  • #2
    Re: Webhosting

    Ik ben een tevreden gebruiker van one.com

    Groetjes
    K@rel
    Is this the real life? Is this just fantasy?
    Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

    Comment


    • #3
      Re: Webhosting

      Ik had een site bij one.com en als ik terug een site zou maken dan is het zonder de minste twijfel terug one.com
      Live chat in het Nederlands en heel goede service.


      Grtz, RF
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Webhosting

        Als je meteen een wereldtop forum zoekt voor hosting ga je best eens kijken op http://www.webhostingtalk.com

        Vind je het daar nie, dan blijf je er best weg.
        Dus als je een hosting wil "testen" typ je de naam van het bedrijf gewoon in de zoekterm en je ziet wel of ze klagen of niet erover.

        Als ik je een gouden tip mag geven: Zet je domeinnaam bij een ander firma zoals godaddy.
        Zo kan de hostingfirma nooit van je profiteren (wat VEEL gebeurd in die branche)

        Comment


        • #5
          Re: Webhosting

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Ik had een site bij one.com en als ik terug een site zou maken dan is het zonder de minste twijfel terug one.com
          Live chat in het Nederlands en heel goede service.


          Grtz, RF
          Als ik het goed begrijp dan kost het 1.51 euro per maand inclusief BTW.
          Gratis domeinnaam voor België .BE (eerste jaar) !?
          éénmalige oprichtkosten van 12 euro.

          @ Karel jij hebt geen domeinnaam als ik het goed zie.
          Groeten Sensor

          Comment


          • #6
            Re: Webhosting

            Ik ben al een tijdje zeer tevreden van D9hosting. Support gaat via mail en live chat (in "tengels" natuurlijk). Servers staan in een datacenter Florida maar ze hebben er ook in de UK. Dan en Paula zijn altijd snel om bij problemen of vragen snel te reageren.
            Configuratie van het domein gaat via Cpanel.
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

            Comment


            • #7
              Re: Webhosting

              Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk bericht
              Als ik het goed begrijp dan kost het 1.51 euro per maand inclusief BTW.
              Gratis domeinnaam voor België .BE (eerste jaar) !?
              éénmalige oprichtkosten van 12 euro.

              @ Karel jij hebt geen domeinnaam als ik het goed zie.
              Het eerste jaar betaal je inderdaad een éénmalige kost, maar geen kost voor je domeinnaam .be. Vanaf het tweede jaar betaal je dat wel , nl. 8 EUR.

              Mijn fotosite (zie handtekening) staat niet op one.com , maar op zenfolio.com.
              Ik heb one.com al enkele malen gebruikt voor de site van een vereniging.

              Groetjes
              K@rel
              Is this the real life? Is this just fantasy?
              Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

              Comment


              • #8
                Re: Webhosting

                ben zeer tevreden bij webcreating.be , voor 35€/ jaar
                heb het basicpakket voor deze som en deze bevat:
                1.5 GB webruimte
                60 GB dataverkeer
                onbeperkt mail adressen zijn 4 soorten
                +57 scripts van een contakt formulier tot een webwinkel.

                grts
                Korandoke
                Last edited by korandoke; 30 december 2010, 10:25.
                je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                www.korandoke.be

                Comment


                • #9
                  Re: Webhosting

                  Als je behoefte hebt aan een ASP.NET omgeving kan ik je WinHost aanbevelen. Nog niet veel support nodig gehad, meer vragen ivm de juiste instellingen enzo en daar reageert men snel op.

                  Andere goedkopere hosting providers doen enkel ondersteuning voor LAMP en dergelijke.
                  pixelpusher

                  Comment


                  • #10
                    Re: Webhosting

                    Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk bericht
                    Als ik het goed begrijp dan kost het 1.51 euro per maand inclusief BTW.
                    Gratis domeinnaam voor België .BE (eerste jaar) !?
                    éénmalige oprichtkosten van 12 euro.
                    Ik kan niet met zekerheid zeggen of het een factuur is van het tweede of derde jaar,
                    maar de laatste factuur die ik terug gevonden heb dateert van 07/08/09 en ik heb toen 27,83 € betaald, alles inbegrepen.

                    Om een fotosite te maken heb je bij hen geen software nodig, alles staat ter uwe beschikking online.
                    En die Live Chat is werkelijk heel goed hoor, ik kan het weten want ik heb er een paar keer beroep op gedaan.
                    Heel competent en heel vriendelijk.
                    Als ik ooit nog een site bouw dan weet ik wel waar te hosten.
                    Trouwens, er zijn hier op BD veel mensen heel tevreden over One.com
                    Aan u de keuze dus.

                    Je zou ook eens Jalbum kunnen testen, de gratis versie dan, maar met hen heb ik geen kennis van zaken.
                    Waarschijnlijk heb je niet alles in handen bij Jalbum (de gratis versie).
                    Ik gebruikte wel FileZilla om op te laden, dit is simpel in gebruik en zonder veel poespas.

                    Grtz, RF
                    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Webhosting

                      LunarPages.com

                      Ongelimiteerde space, bandwidth, mailboxen, DB's, subdomein namen, ftp accounts, tools, blablabla...

                      Inclusief een gratis domeinnaam. Helaas een .com en geen .be

                      4,99$/maand. Da's wat? 4€/maand? Kunt ge niet voor sukkelen hee.

                      Ik ben al jaren klant. Sites lopen steeds vlug en nagenoeg geen downtime.
                      http://www.theafricabug.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Webhosting

                        Hier ook een tevreden one.com gebruiker. Zeer handig zijn de fotogallerijen die je in enkele klikken kan maken.

                        Mir
                        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Webhosting

                          Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                          Als je meteen een wereldtop forum zoekt voor hosting ga je best eens kijken op http://www.webhostingtalk.com
                          Naast het bovenvermelde forum, is ISP Gids een goede bron van informatie

                          Comment


                          • #14
                            Re: Webhosting

                            Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                            Hier ook een tevreden one.com gebruiker. Zeer handig zijn de fotogallerijen die je in enkele klikken kan maken.

                            Mir
                            Hoi,

                            ik pik hier even in op een oud topic. Die galerijen waren inderdaad interessant, maar gaan verdwijnen door het 'one photo' systeem. Veel duurder natuurlijk en de oude galerijen die al op je site staan gaan verdwijnen. Mettertijd.

                            Weet even niet goed wat ik ga doen hiermee.

                            Blijven bij one.com of ergens anders hosten, maar waar?

                            M V G

                            Eugène
                            BD1766BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Webhosting

                              Als je het echt professioneel wil aanpakken met alle toeters en bellen dan is er de optie om je website zelf te bouwen en die dan ergens te hosten.
                              Wil je goede hosters vinden dan is de site http://www.webhostingtalk.com/ de plaats waar je moet zijn. Het is DE referentie in de industrie met veel aanbiedingen van hostingfirmas.

                              Comment

                              Working...
                              X