Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog BD'ers gevraagd jaarlijkse fotos op receptie + personeelsfeest eigen werk?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog BD'ers gevraagd jaarlijkse fotos op receptie + personeelsfeest eigen werk?

    Zijn er hier nog BD'ers die gevraagd worden om fotos te nemen op de jaarlijkse receptie en/of op het personeelsfeest van het werk?
    Is aan de ene kant een beetje raar omdat het je "eigen" feest is van je werk, je zou dan zelf hapjes nemen en tussendoor rondlopen om fotos te nemen.

    Op een personeelsfeest zelf lijkt dit totaal raar : aan tafel zitten om te eten en natuurlijk wat bij je vrouw zitten + rondlopen voor fotos.
    Zijn er BD'ers die dit doen? Er werd beloofd dat dit betaald wordt, maar hoeveel vraag je dan voor een receptie van 2u of een langer personeelsfeest van je eigen werk?
    Is voor gewoon wat fotos op de server, niet om af te printen ofzo....

    Ik zou m'n 5D2 + 35 1.4L + 135 2L meenemen, 2 lichtsterke primes voor groepsfotos/candid shots zonder flits binnen (ipv m'n 28-70 2.8L zoom of een klassieke 70-200 f2.8L IS die de meesten wel zouden meenemen).
    Eén prime omwisselen is nu zoveel werk niet + meer creatieve bokeh mogelijkheden.

    Misschien zijn hier mensen met zulke ervaring?
    - Zouden jullie dit doen of ongemakkelijk voelen hierbij (eigen feest)?
    - De verantwoordelijke zei zelf dat ze betalen ervoor, maar hoeveel zou je dan vragen voor je eigen werk, niet makkelijk
    - Welke lenzen zouden jullie meenemen?

    Thanks!
    CanonYouCan
    Last edited by CanonYouCan; 28 december 2010, 22:03.

  • #2
    Ik doe dat ieder jaar op het werk, personeelsfeest, recepties ..... Allemaal gratis, moet wel toegeven dat ik dit liever doe dan de ganse tijd aan tafel te zitten.
    Ik neem de D3S mee met de 28-300, een 15-30 en een 16mm fisheye en flits uiteraard.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Nog BD'ers gevraagd jaarlijkse fotos op receptie + personeelsfeest eigen werk?

      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      Ik doe dat ieder jaar op het werk, personeelsfeest, recepties ..... Allemaal gratis, moet wel toegeven dat ik dit liever doe dan de ganse tijd aan tafel te zitten.
      Heb het dit jaar ook pro deo (dat is latijn en betekent "voor de lol") gedaan, en inderdaad, liever dat dan het tafelgedoe...
      Ik heb het gedaan met m'n 28-75 en m'n 18-200.
      Iso op 400, sluitertijd op 1/30 (al eens wat hoger, al eens wat lager) en f gevarieerd naargelang het plaatje vroeg: klein voor portret, groot (8 of zelfs 11) voor groepjes of overzichten van de buffetten.
      Flitser op -0,7 en afwisselend gebounced of rechtuit geflitst (ik heb wel een tweede reflector die altijd rechtdoor flitst).
      Er was een tweede collega met een D90, een SB600 en de zaak op groene automaat (dus met auto-iso enz...) : ik heb uren aan zijn 150 foto's mogen sleutelen in LR....

      Comment


      • #4
        Re: Nog BD'ers gevraagd jaarlijkse fotos op receptie + personeelsfeest eigen werk?

        Wij hebben geen receptie of personeelsfeest, dat hebben ze al jaren geleden afgeschaft.
        Ik moet er dus ook geen foto's van maken.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Nog BD'ers gevraagd jaarlijkse fotos op receptie + personeelsfeest eigen werk?

          Oei crisis of geen enkele werknemer die afkwam en enige interesse in de firma toonde ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
          Wij hebben geen receptie of personeelsfeest, dat hebben ze al jaren geleden afgeschaft.
          Ik moet er dus ook geen foto's van maken.

          Comment

          Working...
          X