Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wees blij dat je hier niet woont

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wees blij dat je hier niet woont

    Opgelet: foto's die aanstoot kunnen geven en zelfs schokkend kunnen zijn
    voor sommigen.


    Photographs and experiences in India featuring widespread poverty, filth, & rotting corpses in the Ganges River along with translated Chinese netizen reactions More
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Wees blij dat je hier niet woont

    Laat dit nu net 1 van de 3 landen zijn waar ik een veto op heb. Een kleine 4 weken geleden toch langs Delhi moeten gaan in transit en net nu daar, na meer als 13 jaar er niet geweest te hebben tot op heden geen bagage, alles weg, toegekomen in Delhi maar nooit op de vlieger naar Dhaka geraakt. Voor ca. 6.000 euro aan kledij maar bovenal meetgereedschap weg want alle 2 de koffers zijn foetsie.
    Ik had het 13 jaar geleden al uitgemaakt dat India niet meer voor mij was, ik ben reeds enkele keren in Bangladesh geweest en andere vuile landen war ik zelf geslapen heb in plaatsen die 99% niet zou willen in stappen maar India topt alles.
    Nee, samen met Nigeria en Afganistan is dit een no-go zone voor mij.

    Comment


    • #3
      Re: Wees blij dat je hier niet woont

      Echt iets om te bekijken tijdens het eten.

      Comment


      • #4
        Re: Wees blij dat je hier niet woont

        Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
        Echt iets om te bekijken tijdens het eten.
        Ik had ook al gedacht dat deze beelden het begin zijn van een stevig dieet.
        En mijn zin om met vakantie te gaan, is ook bijna voorbij.

        Comment


        • #5
          Re: Wees blij dat je hier niet woont

          god damn!
          da staat in schril contrast met de foto's van een fotoclub lid!

          echt niet normaal!
          nikon stuff

          Comment


          • #6
            Re: Wees blij dat je hier niet woont

            Ik ben effe gaan zien en heb snel op iets anders geklikt:
            Recently, 12-year-old professional model Hoang Bao Tran Le from Vietnam has become famous online, with many in disbelief about her age and physical development. More


            dit is toch al wa aangenamer om naar te kijken :P
            Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
            website: http://www.hung.be
            facebook - Instagram

            Comment


            • #7
              Re: Wees blij dat je hier niet woont

              Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
              Laat dit nu net 1 van de 3 landen zijn waar ik een veto op heb. Een kleine 4 weken geleden toch langs Delhi moeten gaan in transit en net nu daar, na meer als 13 jaar er niet geweest te hebben tot op heden geen bagage, alles weg, toegekomen in Delhi maar nooit op de vlieger naar Dhaka geraakt. Voor ca. 6.000 euro aan kledij maar bovenal meetgereedschap weg want alle 2 de koffers zijn foetsie.
              Ik had het 13 jaar geleden al uitgemaakt dat India niet meer voor mij was, ik ben reeds enkele keren in Bangladesh geweest en andere vuile landen war ik zelf geslapen heb in plaatsen die 99% niet zou willen in stappen maar India topt alles.
              Nee, samen met Nigeria en Afganistan is dit een no-go zone voor mij.
              Sultana, ik heb nog interessante info over Lidl (Duitsland) versus Bangladesh...
              Maar dat zou hier een stapje te ver veroorzaken.
              Een goede 30 jaar geleden is mijn broer er geweest. (Bangladesh en omgeving)
              En NU NA 30 jaar is er totaal niks veranderd.
              Wij zitten hier gezellig onder onze kerstboom terwijl ginds vrouwen de wc
              van rijkere lui, met praktisch blote handen zuiver maken tegen een paar euro.

              Affijn, het is ook een keer leerrijk (?) om de achterzijde van het vijf-sterren-hotel te bekijken.
              Last edited by theokus; 8 december 2010, 15:37.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #8
                Re: Wees blij dat je hier niet woont

                Wat er op die site van chinasmack nog meer te zien is........................
                Je moet een sterke maag hebben om dat te kunnen bekijken en niet snel medelijden.

                Comment


                • #9
                  Re: Wees blij dat je hier niet woont

                  Een nogal tendentieus (foto)artikeltje op z'n zachtst gezegd.
                  De auteur heeft z'n best gedaan om 'mooie plaatjes' op het net te verzamelen.
                  Kijk eens naar deze link: http://www.heise.de/tp/r4/artikel/26/26312/1.html
                  Minstens 1 foto heeft is dus al helemaal niet uit India afkomstig maar is een beeld van de onlusten in Birma in dec 2007.
                  De auteur doet hier alsof dit een verslag is van 2 maanden India terwijl dit gewoon een samenraapsel is van alle gruwelijke plaatjes die er te vinden waren.
                  (ze hoefden zo te zien zelfs niet allemaal uit India te komen als er maar een dooie op stond )


                  Comment


                  • #10
                    Re: Wees blij dat je hier niet woont

                    WTF? Ik heb al veel WO1 foto's gezien maar dit grenst toch echt wel aan het onwaarschijnlijke.
                    In '14-'18 zulke toestanden tot daar aan toe, maar in de 21ste eeuw

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wees blij dat je hier niet woont

                      Blind zijn voor de realiteit is even dwaas als de realiteit tot deze reportage te herleiden. India is een snel ontwikkelend derde wereldland met een heel rijke cultuur en verdient beter dan dit.
                      The Knight That Says Ni...kon

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wees blij dat je hier niet woont

                        Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                        Blind zijn voor de realiteit is even dwaas als de realiteit tot deze reportage te herleiden. India is een snel ontwikkelend derde wereldland met een heel rijke cultuur en verdient beter dan dit.
                        Yep, vrouwen die 80 uren per week werken tegen 30 euro per maand is de
                        nieuwe cultuur.
                        (sorry, dit is die stap te ver )
                        En die rijke cultuur is die cultuur uit een rijk verleden
                        Met nadruk op verleden.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wees blij dat je hier niet woont

                          In India is er een groot verschil tussen arm en rijk.

                          Er is ook veel rijkdom, cultuur en universitaire kennis.

                          Anderzijds zal men zal er geen dieren onnodig laten lijden, maar ook geen dieren helpen.

                          India is geen land, maar bijna een continent.

                          Dat is zoals de Balkan vergelijken met Knokke omdat het allebei in Europa ligt.

                          Belgie is ook niet alleen het land van bier en chocolade, maar ook het land waar in putje winter mensen op straat slapen en waar pedofielen thuis zijn (Dutroux, de Kerk) en dat al een jaar geen regering heeft.
                          Canon-man. Concerten en natuur.
                          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wees blij dat je hier niet woont

                            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Yep, vrouwen die 80 uren per week werken tegen 30 euro per maand is de
                            nieuwe cultuur.
                            (sorry, dit is die stap te ver )
                            En die rijke cultuur is die cultuur uit een rijk verleden
                            Met nadruk op verleden.
                            in de steden is dat jammerlijk genoeg zo.

                            Op het platteland gaat de vooruitgang trager, maar ecologischer, stabieler en met succesvolle projecten om de positie van de vrouwen te verbeteren.
                            The Knight That Says Ni...kon

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wees blij dat je hier niet woont

                              Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                              in de steden is dat jammerlijk genoeg zo.

                              Op het platteland gaat de vooruitgang trager, maar ecologischer, stabieler en met succesvolle projecten om de positie van de vrouwen te verbeteren.
                              Ook waar
                              Maar er zijn andere kapers op de kust.
                              (zoek het maar in de voedingsindustrie)
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment

                              Working...
                              X