Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke TV serie?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke TV serie?

    Ik koop altijd TV series op DVD zodat ik geen week hoef te wachten op een nieuwe aflevering en ben nu op zoek naar een nieuwe TV reeks. Ik kijk eigenlijk niet veel naar kabel TV dus heb ik geen idee welke series er allemaal zijn.
    Bij deze dus mijn vraag

    Deze heb ik al gezien: Prison Break, 24, Lost, The Wire, Bones.
    Zijn er nog meer series van dit genre (en kwaliteit)? Liefst een vervolgverhaal.
    The Wire vond ik tot nu toe het beste.
    Canon 500D + Sigma 17-70 f/2.8-4.5 + Canon 70-300 f/4-5.6 IS + Sigma 30 f/1.4 + Canon 85 f/1.8

  • #2
    Re: Welke TV serie?

    Entourage DIKKE AANRADER
    OZ
    The Pacific
    The Shield (soort gelijke van the wire)

    Comment


    • #3
      Re: Welke TV serie?

      Euhm ik persoonlijk vind bijna alles van HBO(oa THE wire) goed? Je moet maar eens op hun website kijken
      D90+grip,16-85 , 70-300

      Comment


      • #4
        Re: Welke TV serie?

        Ik heb geen tijd meer voor series, maar ik heb positieve geruchten gehoord over Deadwood.

        Comment


        • #5
          Re: Welke TV serie?

          The Wire is inderdaad schitterend. Ik was vroeger geen fan van TV-series maar dan was er plots 24 en enkele andere kwaliteitsseries.
          Ook heel indrukwekkend is Battelstar Galactica, de nieuwe serie uiteraard.
          Niet te missen is de HBO serie Rome, seizoen 1 & 2.
          Heerlijk vond ik Carnivalé maar daar was wegens tegenvallende resultaten beslist geen (noodzakelijk) vervolg aan te voegen.
          Ik heb ook alle afleveringen van The Sopranos maar kan nog niet aan de enkels van The Wire (eerlijkheidshalve zit ik nog maar aan het 2de seizoen van The Sopranos).

          Comment


          • #6
            Re: Welke TV serie?

            Moderne series interesseren me geen f l u i t, behalve Engelse humor en één Engelse serie of "All Creatures great and Small".

            - Oh doctor Beeching
            - You rang me Lord
            **met praktisch dezelfde acteurs en mijn onovertroffen vriendin Su Pollard

            - Fawlty Towers
            - Allo Allo
            - Dad's Army
            - Are You Being Served

            Ze zijn niet recent maar blijven goed.

            Morse, Frost en Lewis zie ik ook graag
            evenals Midsomer Murders met John Nettles.
            pittig detail: John verdient per serie (NIET per aflevering he) 700.000 £.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: Welke TV serie?

              Oh, als niet recent ook toegestaan is ... The Knight Rider.
              David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

              Comment


              • #8
                Re: Welke TV serie?

                Vooal fan van DEADWOOD- lijkt wel Sheakespeare in het wilde westen maar holy .... rauwer, met al die cocksuckers ,
                https://ggpics.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Welke TV serie?

                  Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
                  Vooal fan van DEADWOOD- lijkt wel Sheakespeare in het wilde westen maar holy .... rauwer, met al die cocksuckers ,
                  Mag ik hiermee even lachen, ja ? In 1968-69 werd de western DEFINITIEF begraven en wel door 2 GROOTMEESTERS in het vak. S. Leone en S. Peckinpah ("Wie ?"). De 2 allerbeste westerns OOIT gemaakt zijn zonder de minste twijfel "Once upon a time in the west" (Leone) en "The Wild Buch" (Peckinpah). Sedertdien is er nooit meer een western verschenen die maar in de schaduw van deze films kan staan. Eastwood ? Speelt al 40 jaar dezelfde onnozelaar (zie Gran Torino) en wordt nu nog geroemd als een gewéldig "acteur" terwijl hij al die tijd "the man with no name" is blijven spelen die Leone voor hem had verzonnen. Het probleem aan "een serie" is dat ze eindeloos moet worden uitgemolken. Geef me dan maar een FILM. Louter illustratief "Banlieu 13". Die is een paar jaar oud maar SUPER omdat voor één keer de stuntmen zélf als "acteurs" mochten optreden. Onwaarschijnlijk gestileerde actie die U nooit eerder zag. Met al mijn ervaring wat film betreft : hiervan viel ik zowat omver omdat ik zelfs zonder databanken te raadplegen wist dat hier ongewoons aan dehand was.
                  Oh ja, ook ik heb een paar afleveringen van Deadwood bekeken. Al snel was het vat af : dat moet hier blijven duren om de makers en de betalende reclamemakers te vriend te houden. Dit kan nooit de basis zijn van "iets goeds".
                  PS De béste film die ik dit jaar zag was "Bad Lieutenant" met Nicolas Cage. Ga vooral niet naar "Shutter Island", dat is om te huilen als je ziet wat die regisseur vroeger wist klaar te maken....

                  Comment


                  • #10
                    Re: Welke TV serie?

                    Misschien niet echt je genre maar House MD vind ik best wel grappig
                    Canon 50D + Canon 350D + Canon 18-55 + Canon 75-300 + Canon 100 1:2.8 Macro USM + Canon 100-400 + Canon 18-200 + Canon 50 f1.8 + Canon 70-200 2.8 en nog wa lichtjes en stastijf
                    Nu nog de kennis en het vakmanschap :D

                    Comment


                    • #11
                      Re: Welke TV serie?

                      Maatje, "series" worden gemaakt om het de adverteerders naar de zin te maken. Een "serie" gaat nooit voldoende interessant voor me worden omdat het eindeloos uitmelken betreft van een min of meer goed idee. Oh, doe mij maar een FILM.
                      Once upon a time, the wild bunch, Thelma & Louise,... Ik noem er maar een paar. Stel je voor dat de boekhouders van tegenwoordig dààr "series" zouden van gemaakt hebben. Het gegeven van een "verhaal" is simpel : de persoon is op het einde nooit meer dezelfde als voor het verhaal. Als ze dan in Deadwood dinges uit the UK en één van de Caradines als Wild Bill (Hickock) willen opvoeren : be my guest. Ik vind dergelijke "series" simpelweg hilarisch ZIELIG.
                      Misschien een indicatie van het IQ van de "gemiddelde" tv-kijker. By the way : by Friends & Consoorten heb ik nog nooit moeten GLIMlachen. De "gemiddelde" tv-kijker is een sukkel, "winners" kijken al jaren niet meer naar tv....

                      Comment


                      • #12
                        Re: Welke TV serie?

                        Ik heb toevallig vandaag de laatste aflevering van The Sopranos gezien. Deze zou ik echt aanraden.

                        Maarja, alle series zijn wel leuk hoor!
                        Canon 1000D, Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM, Canon EF-S 18-55mm F/3.5-5.6, Canon EF 28-90mm USM F/3.5-5.6, Tamron AF 70-300mm F/4-5,6 Di LD en nog een paar filtertjes

                        Comment


                        • #13
                          Re: Welke TV serie?

                          Mimo,
                          Alvorens dvd's te kopen zou ik Youtube raadplegen.
                          Daar vind je zeker stukjes film over de suggesties die men hier aanhaalt
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Welke TV serie?

                            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Mimo,
                            Alvorens dvd's te kopen zou ik Youtube raadplegen.
                            Daar vind je zeker stukjes film over de suggesties die men hier aanhaalt
                            Inderdaad, ga vooral niét bij kenners te rade. Zoek het zélf uit. 'Eigen" meningen, da's gelijk iets als een eigen autowrak : iederéén heeft er wel eentje. En, niet gehinderd door énige KENNIS van 't onderwerp

                            Comment


                            • #15
                              Re: Welke TV serie?

                              De enige DVD-box die ik hier liggen heb is "Married with Children"

                              Comment

                              Working...
                              X