Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Software-driver-logitech

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Software-driver-logitech

    Hallokes,

    Ik wist niet goed waar ik dit moest posten....dus hoop ik dat het goed staat.
    Kben op zoek naar de driver voor m'n boxen voor op pc. Kvind deze namelijk niet meer op cd en kben nu al even aan het zoeken op het net en vind hem niet.

    Weet er iemand van jullie waar ik deze zou kunnen vinden? U zou me er een groot plezier meedoen.
    Logitech S200 Black

    Alvast bedankt,
    Vera
    Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

  • #2
    Re: Software-driver-logitech

    ik zal voor je kijken wat ik voor je kan doen

    Comment


    • #3
      Re: Software-driver-logitech

      Een driver voor uw Logitech boxen Vera?
      Boxen hebben geen drivers nodig hoor.
      Komt er geen geluid uit, of scheelt er iets anders?
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Software-driver-logitech

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Een driver voor uw Logitech boxen Vera?
        Boxen hebben geen drivers nodig hoor.
        Komt er geen geluid uit, of scheelt er iets anders?
        volgens mij word de geluidkaart bedoeld

        Comment


        • #5
          Re: Software-driver-logitech

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Een driver voor uw Logitech boxen Vera?
          Boxen hebben geen drivers nodig hoor.
          Komt er geen geluid uit, of scheelt er iets anders?
          Het zijn zo 2 boxen en 1subwoofer en er zit software bij ma die vind ik niet meer.
          Want als ik iets van geluid opzet of dergelijke doet hij niets meer.
          Kheb gisteren deze pc geformateerd en nu werken de boxen dus niet meer.

          Dusja al wat zitten zoeken op het net voor de software, ma vind hem niet.

          Grtz
          Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

          Comment


          • #6
            Re: Software-driver-logitech

            Oorspronkelijk geplaatst door jesse2314 Bekijk bericht
            ik zal voor je kijken wat ik voor je kan doen
            thx!!!
            Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

            Comment


            • #7
              Re: Software-driver-logitech

              even een vraag wat voor merk heeft je pc

              Comment


              • #8
                Re: Software-driver-logitech

                Oorspronkelijk geplaatst door vvm1 Bekijk bericht
                Het zijn zo 2 boxen en 1subwoofer en er zit software bij ma die vind ik niet meer.
                Want als ik iets van geluid opzet of dergelijke doet hij niets meer.
                Kheb gisteren deze pc geformateerd en nu werken de boxen dus niet meer.

                Dusja al wat zitten zoeken op het net voor de software, ma vind hem niet.

                Grtz
                Kijk eens in 'Apparaatbeheer' bij 'Besturing voor geluid, video en spelletjes' of daar geen uitroepteken bij staat.
                Staat er een uitroepteken, dan moet je de drivers van je geluidskaart nog installeren.
                Zoek dus de CD van je geluidskaart en niet van je boxen, daar zullen de drivers en mogelijks ook een programma op staan van de kaart.
                Vind je de CD niet, of is die niet meegeleverd klik dan met rechts op 'Eigenschappen' en in het deelvenster op het tabblad 'Stuurprogramma' en iets eronder op 'Bijwerken'.
                Naar gelang het OS kunt u ook kiezen om de drivers op het internet te zoeken.
                Uw PC gaat dan op zoek naar de drivers als deze door Microsoft ondertekend zijn.
                BTW: je hebt de aansluitingen toch laten zitten bij de opnieuw installeren van het OS?
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: Software-driver-logitech

                  Oorspronkelijk geplaatst door jesse2314 Bekijk bericht
                  ik zal voor je kijken wat ik voor je kan doen
                  Ai ... na elektriciteit en elektronica gaat ge u in de informatica wagen.
                  Ik kan je Zopiclone aanbevelen.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                  Kijk eens in 'Apparaatbeheer' bij 'Besturing voor geluid, video en spelletjes' of daar geen uitroepteken bij staat.
                  .../...
                  BTW: je hebt de aansluitingen toch laten zitten bij de opnieuw installeren van het OS?
                  Inderdaad best hiermee eens beginnen.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Software-driver-logitech

                    luister even naar me ik heb de perfecte oplossing
                    stap 1 ga naar deze site

                    stap 2 dan zoek je op stuurprogramma's en updates en dan druk je van onderen op meer
                    stap 3 dan voer je je serienummer in
                    stap 4 dan druk je op zoeken
                    dan moet je je drivers kunnen vinden zoniet meld het dan even bij mij

                    Comment


                    • #11
                      Re: Software-driver-logitech

                      Simpel, ma niet aangedacht eigenlijk.....gewoon effe op de site gezocht van m'n pc voor de (recentste) geluidskaartdriver en deze net geïnstalleerd en effe iets verandert bij m'n geluidsicoontjes nu lukt het.
                      Dank je Jesse om me hier even op attent te maken!!!

                      Aan alle andere nog bedankt voor de hulp.
                      Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

                      Comment


                      • #12
                        Re: Software-driver-logitech

                        Je hebt de toch aansluiting in het juiste gaatje gestoken?

                        Voor luidsprekers is dit meestal groen.

                        edit: blij dat het gelukt is
                        "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                        500px

                        Comment


                        • #13
                          Re: Software-driver-logitech

                          graag gedaan mocht je nog hulp nodig hebben dan kan je bij mij terecht

                          Comment


                          • #14
                            Re: Software-driver-logitech

                            Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
                            Je hebt de toch aansluiting in het juiste gaatje gestoken?

                            Voor luidsprekers is dit meestal groen.

                            edit: blij dat het gelukt is
                            volgens mij had ze alles gewoon goed aangesloten hoor
                            ze zij enkel dat ze haar pc opnieuw had geinstalleerd en dat ze toen geen geluid had
                            dus ze heeft ook niks losgekoppeld volgensmij.
                            het was alleen dat de geluidsdriver er niet opzat.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Software-driver-logitech

                              Oorspronkelijk geplaatst door jesse2314 Bekijk bericht
                              het was alleen dat de geluidsdriver er niet opzat.
                              Ik snap alleen je post #10 niet, hoe kwam je er dan bij dat het een medion is mits je in #7 het merk vraagt en er geen antwoord kwam?
                              Last edited by VerSeg; 23 november 2009, 00:23.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X