Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1 september

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 1 september

    Ik wens iedereen een fijne start van het nieuwe schooljaar!

  • #2
    Re: 1 september

    Hey juppekes

    Bedankt

    Ze zijn hier al druk in de weer, met 4 kids die zich moeten klaarmaken
    Bootjes

    Comment


    • #3
      Re: 1 september

      velen zullen weer ne ferme zakdoek nodig hebben, bij hun eerste dag
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: 1 september

        dank je we doen ons best.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: 1 september

          Ik wens alle betrokkenen een succesvolle start : de leerkrachten, de kinderen, de ouders en niet te vergeten, de grootouders. Voor iedereen een aanpassing en een vraag om inzet want de toekomst van ons allen, van ons land, van ons welzijn, ligt in de handjes van onze kindjes. Zij zijn de toekomst en daar moeten we allen aan meewerken.
          Daarom ook aan oproep aan alle automobilisten : hou het veilig en doe het rustig aan in de buurt van scholen, en in feite, doe het altijd rustig aan, want het gevaar schuilt achter elk hoekje.

          Aan iedereen: een prachtig, veilig en leerrijk jaar !!!

          Comment


          • #6
            Re: 1 september

            Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
            Daarom ook aan oproep aan alle automobilisten : hou het veilig en doe het rustig aan in de buurt van scholen, en in feite, doe het altijd rustig aan, want het gevaar schuilt achter elk hoekje.
            Te beginnen met de ouders die hun kinderen liefst voor de poort afzetten zodat ze geen 50 meter moeten lopen en zodoende de regels, die voor de veiligheid voor hun kinderen zijn ingevoerd, aan hun laars lappen.

            Mvg.
            Robert
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

            Comment


            • #7
              Re: 1 september

              Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
              Te beginnen met de ouders die hun kinderen liefst voor de poort afzetten zodat ze geen 50 meter moeten lopen en zodoende de regels, die voor de veiligheid voor hun kinderen zijn ingevoerd, aan hun laars lappen.

              Mvg.
              Robert
              En daarom heeft een goede vriend dit project ontwikkeld.
              >> Veilige Ouders aan School <<

              Klik hier.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #8
                Re: 1 september

                Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                Daarom ook aan oproep aan alle automobilisten : hou het veilig en doe het rustig aan in de buurt van scholen, en in feite, doe het altijd rustig aan, want het gevaar schuilt achter elk hoekje.
                Meer dan 80% van het spitsverkeer aan de scholen zijn ouders die hun kinderen afzetten, in het midden van de baan stoppen, alles nog moeten samengrabbelen, nog wat kusjes en wat gewuif en ondertussen onnodig het verkeer achter hen ophouden ... waar de volgende in de rij ondertussen al ongeduldig geworden is en gehaast is om naar het werk te gaan.
                Maar ja ... het is leuk om de SUV even te gaan showen, veel leuker dan de kinderen de (school)bus te laten nemen of vijf minuutjes te voet te gaan.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: 1 september

                  net de oudste naar school gedaan. de hele vakantie dan ga ik terug naar het klasje he? spelen met de kindjes, knutselen...
                  en nu het zover is....

                  amaai, de juffrouw heeft hem van mij moeten aftrekken. Hij bleef goed hangen

                  nu zal het al wel een pak beter gaan. (hoop ik)

                  en wij gaan met de fiets naar school. nog geen 5 min fietsen. en toch zijn er ouders die nog dichter wonen en de auto nemen... gelukkig is er maar 1 drukke straat in de buurt en daar zijn we dan altijd extra voorzichtig en "hier gaan we over de streepjes he papa?" (zebrapad )
                  De gustibus et coloribus non est disputandum
                  Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

                  Comment


                  • #10
                    Re: 1 september

                    Inderdaad, druk door de auto's van de (groot)ouders.
                    Anekdote : Kindje zegt : mama ik ga met de fiets naar school
                    Mama : neenee, het is daar veel te gevaarlijk met al die auto's, ik doe je "vlug" met onze mooie auto !
                    Voorstel : verboden te stoppen en af te zetten vóór de pport en verplicht parkeren in de buurt en tevoet de kindjes naar de poort brengen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: 1 september

                      Ja, ik zit nog eens een dagje bijna alleen thuis en dan is mijn schoon zwangerschapsverlofleven van 7 maanden ook weer voorbij Vanaf morgen geef ik dus NIET veel reacties meer en veel beestjes of dergelijke zullen er ook niet meer te vinden zijn. Jammer maar helaas.
                      Al doende leert men...

                      Flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: 1 september

                        Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                        Ja, ik zit nog eens een dagje bijna alleen thuis en dan is mijn schoon zwangerschapsverlofleven van 7 maanden ook weer voorbij
                        Wel een goede zaak voor ons gepensioneerden dat er nog vele mensen zijn die "enthousiast" ervoor zorgen dat er eurokes in de staatspot komen om ons te betalen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: 1 september

                          Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                          Wel een goede zaak voor ons gepensioneerden dat er nog vele mensen zijn die "enthousiast" ervoor zorgen dat er eurokes in de staatspot komen om ons te betalen.
                          Door zeven maanden zwangerschapsverlof te nemen?
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: 1 september

                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Meer dan 80% van het spitsverkeer aan de scholen zijn ouders die hun kinderen afzetten, in het midden van de baan stoppen, alles nog moeten samengrabbelen, nog wat kusjes en wat gewuif en ondertussen onnodig het verkeer achter hen ophouden ... waar de volgende in de rij ondertussen al ongeduldig geworden is en gehaast is om naar het werk te gaan.
                            Maar ja ... het is leuk om de SUV even te gaan showen, veel leuker dan de kinderen de (school)bus te laten nemen of vijf minuutjes te voet te gaan.
                            Das de nagel op de KOP verSeg....Das gewoon toch te erg voor woorden da...
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

                            Comment


                            • #15
                              Re: 1 september

                              De eerste dag zit erop!
                              Als het een troost mag zijn, kindjes die heel hard wenen bij het afscheid, zijn het daarna (meestal) vlug gewoon in de klas 15 minuutjes alles bij elkaar brullen en daarna lekker lachen en spelen. Vandaag 4 zulke kindjes gehad (3-jarigen). Het vele speelgoed, de kleurtjes en de nieuwe vriendjes zijn genoeg om de nieuwsgierigheid te prikkelen en de traantjes te vergeten.

                              Ik heb weer genoten van de eerste dag en kijk al uit naar morgen. Spelen met verf!

                              Comment

                              Working...
                              X