Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wanneer Aldi desktops?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wanneer Aldi desktops?

    Iemand een idee wanneer er normaal gezien weer Medion desktops in de Aldi beschikbaar zijn?
    Onze oude Medion heeft na 7 jaar de geest gegeven (rip). Tijd voor een nieuwe dus, na zulk een goeie ervaring willen we dus liefst geen andere. Maanden zonder desktop is evenwel geen optie...

  • #2
    Re: Wanneer Aldi desktops?

    Misschien online bestellen?

    Comment


    • #3
      Re: Wanneer Aldi desktops?

      Meestal zijn ze in de Aldi toch wat goedkoper en geven ze ook 3 jaar garantie ipv 2.

      elo

      Comment


      • #4
        Re: Wanneer Aldi desktops?

        En wat bedoel je met "de geest gegeven" ? Wat is er defect ?
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #5
          Re: Wanneer Aldi desktops?

          Misschien heb je hier wat aan, verleden jaar was de aanbieding in november.
          Nieuwe Aldi pc; Medion Akoya

          Comment


          • #6
            Re: Wanneer Aldi desktops?

            Ik meen al eens op de site van Aldi gezien te hebben wanneer je wat kan verwachten . Ik zal eens gaan kijken en hopelijk vind ik het.

            Comment


            • #7
              Re: Wanneer Aldi desktops?

              in de carrefour stonden er ook voor 599 of zoiets,leek me niet mis!
              grts; M

              Comment


              • #8
                Re: Wanneer Aldi desktops?

                Oorspronkelijk geplaatst door elo Bekijk bericht
                Iemand een idee wanneer er normaal gezien weer Medion desktops in de Aldi beschikbaar zijn?
                Onze oude Medion heeft na 7 jaar de geest gegeven (rip). Tijd voor een nieuwe dus, na zulk een goeie ervaring willen we dus liefst geen andere. Maanden zonder desktop is evenwel geen optie...

                7 jaar
                De meesten onder ons vervangen hem al na 2
                Effe geduld dacht gehoord te hebben van eind augustus begin september dat er een aanbieding komt voor de schoolgasten eens te plezieren

                Comment


                • #9
                  Re: Wanneer Aldi desktops?

                  Wat is er defect ?
                  De computer start niet meer op. Het kan niet aan de voeding liggen want de ventilator begint te draaien (weliswaar traagjes).
                  Ook flikkert het aan/uit lichtje ipv gewoon branden.

                  elo

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wanneer Aldi desktops?

                    In de Aldi van Bree of Bocholt (weet niet meer zeker welke van de 2) heb ik er deze week nog zien staan. Ik weet niet welk type of tegen welke prijs.
                    Fuji FinePix S100fs

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wanneer Aldi desktops?

                      Oorspronkelijk geplaatst door elo Bekijk bericht
                      De computer start niet meer op. Het kan niet aan de voeding liggen want de ventilator begint te draaien (weliswaar traagjes).
                      Ook flikkert het aan/uit lichtje ipv gewoon branden.

                      elo

                      Kan zeker aan de voeding liggen,kan misschien de ampere niet meer halen die nodig zijn.
                      Nu,7 jaar ....als je mee wilt met de tijd ben je zekers aan een nieuwe toe,maar ik zou de oude zekers niet afschrijven voor weinig is ie misschien hersteld en kan je er iemand anders in de familie een plezier mee doen


                      Mvg.
                      Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
                      Mijn website.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wanneer Aldi desktops?

                        als je em echt kwijt wilt mag je em altijd brengen men buurjongen en ik werken regelmatig aan pc's we hebben overlaatst onze eigen server gemaakt voor een lan-party. en we zoeken steeds nieuwe dingen om te herstellen of gwn onderdelen uit te halen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wanneer Aldi desktops?

                          Ik gebruik hier ook nog altijd zo'n oude Medion-pc van de Aldi (20/11/2002), eind dit jaar zou ik die ook willen vervangen.
                          Die oude Medion had maar 256MB ram-geheugen, dat heb ik uitgebreid met een module van 512MB, en er zit een tweede harde schijf in voor de foto's (320MB, waar nu nog minder dan 10% van over is, die zal ik dus dringend moeten vervangen door een grotere).

                          Meestal hebben ze twee keer per jaar een pc in de aanbieding, die in het voorjaar is een low-budget pc, die op het einde van het jaar is wat meer uitgebreid (sneller, meer geheugen, betere videokaart...).
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wanneer Aldi desktops?

                            Kijk eens op www.versteven.be .
                            Daar staan alle Aldi-folders netjes op datum en zo kan je zien
                            wanneer de laatste desktop uitkwam. Deze reklames herhalen zich elk jaar
                            en zo weet je dan in welke week er weer eentje komt.
                            Groeten,
                            wistofus.
                            Nikon D5000 - Nikkor18-200 VR II, Nikkor AF-S DX 35/1.8G, Speedlight SB700, Lumix FZ-18
                            iMac 24" 2.93Ghz 4Gb ram 640Gb Hd,
                            Zannata U6.2 Roadracer Campa"Daytona", Garmin Edge605

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wanneer Aldi desktops?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
                              7 jaar
                              De meesten onder ons vervangen hem al na 2
                              Effe geduld dacht gehoord te hebben van eind augustus begin september dat er een aanbieding komt voor de schoolgasten eens te plezieren
                              vanaf woe 26/08 dus
                              'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'

                              Comment

                              Working...
                              X