Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In het klooster...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • In het klooster...

    Onlangs de mogelijkheid gehad om foto's the shooten in een leegstaand klooster.
    Dit is er 1 van.



    Grtz,
    Jim
    Nikon D300s

  • #2
    Re: In het klooster...

    mooi, maar beetje jammer van die aluminium stoel met dat kunstleder.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: In het klooster...

      mooi, maar beetje jammer van die aluminium stoel met dat kunstleder.
      Echt leer... leer van de similibeer.

      Foto: slecht gekadreerd, had nochtans potentieel door het invallend licht.

      Comment


      • #4
        Re: In het klooster...

        Sorry, maar ik vind de foto maar nix. Voor te beginnen is alles voor mij net iets te groen. En alles is zo kaal, het straalt geen nostalgie uit. Ik zie een bedframe met een matras erop, 2 lege tafels, een stoel en nog een zetel dat voor mij niet direct aanvoelen als een vervallen klooster. Maar je hebt wellicht nog andere foto's, die wel het kloostergevoel doen opwaaien.
        Jochenvde Photography
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: In het klooster...

          Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk bericht
          En alles is zo kaal, het straalt geen nostalgie uit. Ik zie een bedframe met een matras erop, 2 lege tafels, een stoel en nog een zetel dat voor mij niet direct aanvoelen als een vervallen klooster.
          en zo hoort het in een kloostercel hoor, daarom vind ik die stoel te lux.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: In het klooster...

            Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk bericht
            Sorry, maar ik vind de foto maar nix. Voor te beginnen is alles voor mij net iets te groen. En alles is zo kaal, het straalt geen nostalgie uit. Ik zie een bedframe met een matras erop, 2 lege tafels, een stoel en nog een zetel dat voor mij niet direct aanvoelen als een vervallen klooster. Maar je hebt wellicht nog andere foto's, die wel het kloostergevoel doen opwaaien.

            Net om de redenen die jij nu aanhaalt vind ik het een geweldige photo. Misschien is het groen-effect op de gordijnen iets te gewelddadig, but overall: een ferme
            www.brunodyserinck.be
            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

            Comment


            • #7
              Re: In het klooster...

              Prachtige foto.
              Die zetel hoort er natuurlijk helemaal bij, want zo is het echt in die kamer. Je moet er geen 19de eeuws klooster proberen van te maken.
              Alleen had ik links naast het bed wat minder lege ruimte nodig en had ik rechts naast de zetel graag nog wat ruimte gezien.
              De groene zweem die van het gordijn komt, is op het eerste zicht storend, maar eigenlijk geeft het enkel maar de werkelijkheid weer.

              Comment


              • #8
                Re: In het klooster...

                Bedankt voor de reacties.
                Ik heb er nog 2 andere, met purperen gordijnen en een badkamer in het rood.
                Meer plaats naast de stoel ging niet, daar stonden storende kasten.
                De lege matras, tja Het was er allemaal leeg en vergeten.
                Bedankt voor de reacties en tips iedereen!
                Nikon D300s

                Comment


                • #9
                  Re: In het klooster...

                  Die similileren zetel associeer ik eerder met een ziekenhuiskamer dan met een klooster,
                  maar voor de rest is dit een schitterende foto. Die kale aankleding, Spartaanse sfeer en dat bevreemdende groenige licht. Prachtig.
                  Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

                  Comment


                  • #10
                    Re: In het klooster...

                    Oorspronkelijk geplaatst door Kult Bekijk bericht
                    Echt leer... leer van de similibeer.

                    Foto: slecht gekadreerd, had nochtans potentieel door het invallend licht.
                    idd,slecht gekadreerd jammer

                    mvg,

                    xiebu
                    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
                    *BD1033BE*

                    Comment


                    • #11
                      Re: In het klooster...

                      niet de aangenaamste plaatst, spijtig van de zetel, deze past niet bij de meubelen die ouder dateren
                      Marsje

                      Comment


                      • #12
                        Re: In het klooster...

                        Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
                        Die similileren zetel associeer ik eerder met een ziekenhuiskamer dan met een klooster,
                        maar voor de rest is dit een schitterende foto. Die kale aankleding, Spartaanse sfeer en dat bevreemdende groenige licht. Prachtig.
                        deel deze menig

                        grtjs

                        jeannot

                        Comment

                        Working...
                        X