Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PhotoPlay zoekt medewerkers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • PhotoPlay zoekt medewerkers

    Op het einde van de maand, moet de website photoplay.be van start gaan. De website zal een nuttige website zijn voor de fotograaf, en zal nieuws, artikels, reviews, tutorials en cursussen moeten inhouden die door iedereen gratis te bekijken zijn. Om onze website zo up-to-date mogelijk te houden, zoeken wij bloggers, tekenaars... die op vrijwillige basis hun steentje willen bijdragen over fotografie & fotobewerking. Indien u intresse toont om mee te werken, mail dan nu uw profiel naar info@photoplay.be.

  • #2
    Re: PhotoPlay zoekt medewerkers

    Op deze pagina vindt u alle tutorials die door ons gepubliceert zijn in pdf-formaat. U vindt hier ook links naar tutorials van andere uitgevers.
    die doet pijn!
    fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
    Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

    Comment


    • #3
      Is aangepast

      Comment


      • #4
        Re: PhotoPlay zoekt medewerkers

        Maak de website dan ook ineens écht valid ...
        nikon D700 + MB-D10| nikkor af-s 24-70 2.8 | 2 X SB-900

        Comment


        • #5
          Re: PhotoPlay zoekt medewerkers

          Oorspronkelijk geplaatst door OlivierScalais Bekijk bericht
          Maak de website dan ook ineens écht valid ...
          Staat toch vanaf eind april online? Zijn op zoek naar andere webhost dus... Trouwens, gelieve enkel te reageren indien u intresse toont. niet over sitecomentaar.

          Comment


          • #6
            Re: PhotoPlay zoekt medewerkers

            Oorspronkelijk geplaatst door Seppehazenbosch Bekijk bericht
            Trouwens, gelieve enkel te reageren indien u intresse toont. niet over sitecomentaar.
            Gelieve 'algemeen' niet vol te spammen als je geen interesse in de rest van het forum toont
            Last edited by Lennert; 17 april 2009, 21:39.

            Comment


            • #7
              Re: PhotoPlay zoekt medewerkers

              Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
              Gelieve 'algemeen' niet vol te spammen als je geen interesse in de rest van het forum toont
              LOL, touché
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

              Comment


              • #8
                Re: PhotoPlay zoekt medewerkers

                't Is te hopen dat het Nederlands op de nieuwe site wat beter verzorgd zal worden dan hier door de TS gedaan wordt. Zou dat de reden zijn dat er vrijwilligers gezocht worden?

                Comment


                • #9
                  Re: PhotoPlay zoekt medewerkers

                  Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                  't Is te hopen dat het Nederlands op de nieuwe site wat beter verzorgd zal worden dan hier door de TS gedaan wordt. Zou dat de reden zijn dat er vrijwilligers gezocht worden?
                  Lijkt mij een serieuze uitdaging voor jou, Leonidas.
                  Vriendelijke groet,

                  Jos

                  Comment


                  • #10
                    Re: PhotoPlay zoekt medewerkers

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                    Lijkt mij een serieuze uitdaging voor jou, Leonidas.
                    Serieuze uitdaging? LOL. Ik weet niet hoe dat bij jou zit maar onder een 'serieuze uitdaging' versta ik zoiets als een schier onmogelijke opdracht.

                    Comment


                    • #11
                      Re: PhotoPlay zoekt medewerkers

                      Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                      onder een 'serieuze uitdaging' versta ik zoiets als een schier onmogelijke opdracht.


                      Dat zou het toch wel zijn voor jou denk ik,je schiet als "taalpurist" nogal wat kemels vind ik.


                      Walter
                      D850

                      Comment

                      Working...
                      X