Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sara (winterportret)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sara (winterportret)

    Foto van een kleine shoot op een saaie zondagnamiddag (kapermolenpark Hasselt)

    Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

  • #2
    Re: Sara (winterportret)

    Te weinig ruimte boven en onder. Je model staat er vrij ongelukkig bij te kijken als je het mij vraagt. Al die bomen op de achtergrond, ook al zijn ze onscherp,brengen ook geen meerwaarde.
    Beauty need only be a whisper
    Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

    Comment


    • #3
      Re: Sara (winterportret)

      qua ruimte zit het voor mij wel goed. Maar ik mis wat in de expressie van het model. Mag sterker. Voor de rest leuke plaat.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: Sara (winterportret)

        toch wel een leuk plaatje, maar de (sta ik zo goed) pose van het model niet zo.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Sara (winterportret)

          Bedankt voor jullie reactie! Hier haal ik altijd nuttige info uit!

          Oorspronkelijk geplaatst door tmh Bekijk bericht
          Al die bomen op de achtergrond, ook al zijn ze onscherp,brengen ook geen meerwaarde.
          Bieden ze ook geen meerwaarde aan de sfeerschepping van een koud/winters plaatje?
          Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

          Comment


          • #6
            Re: Sara (winterportret)

            Ik volg Madmax. idd expressie mag beter maar daar moet ik zelf ook nog aan werlen hoor. Blijven shooten!!
            Digi-Steve

            Comment


            • #7
              Re: Sara (winterportret)

              Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
              qua ruimte zit het voor mij wel goed. Maar ik mis wat in de expressie van het model. Mag sterker. Voor de rest leuke plaat.
              mee eens
              With Canon, I can (or at least try)
              Photastic.be ~ Passion for the picture
              Nieuwe site

              Comment


              • #8
                Re: Sara (winterportret)

                Oorspronkelijk geplaatst door -Will- Bekijk bericht
                Bieden ze ook geen meerwaarde aan de sfeerschepping van een koud/winters plaatje?

                ja en nee. Ze staan wel op de goede plek, en groeien niet uit het hoofd van het model. tevens vind ik het goed dat ze onscherp zijn, dat hoort als achtergrond. Het model is het object en niet de bomen. Natuurlijk kan je spelen met compos en het iets spannender maken, maar dat is uitproberen en veel foto's maken.
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Sara (winterportret)

                  Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                  ja en nee. Ze staan wel op de goede plek, en groeien niet uit het hoofd van het model. tevens vind ik het goed dat ze onscherp zijn, dat hoort als achtergrond. Het model is het object en niet de bomen. Natuurlijk kan je spelen met compos en het iets spannender maken, maar dat is uitproberen en veel foto's maken.
                  Ok bedankt, met al deze tips kom ik al een stuk verder!
                  Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

                  Comment

                  Working...
                  X