Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Terracotta leger van XI'AN

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Terracotta leger van XI'AN

    Vandaag een bezoek gebracht aan de tentoonstelling van het Terracotta leger van XI'AN,
    deze unieke tentoonstelling is nog te bewonderen tot eind maart 2009 in de Minderbroederskerk te Maaseik. Voor de kunstliefhebbers zijn de meer dan 2000 jaar oude beelden een lust voor het oog. Ik laat jullie graag even mee genieten en proeven van schitterende kunstschatten.



    Eric Van Aerschot BD0730BE

  • #2
    Re: Terracotta leger van XI'AN

    spijtig dat je niets hebt laten weten Eric...

    Comment


    • #3
      Re: Terracotta leger van XI'AN

      Oorspronkelijk geplaatst door bartcp Bekijk bericht
      spijtig dat je niets hebt laten weten Eric...
      Bart het was een last minute ingeving om er naartoe te gaan, we waren al in het mooie Limburg op pad. Als het een troost kan zijn, er was giga veel volk en dus ook zeer moeilijk om iets deftig op de plaat te krijgen, het was wel de moeite waard. Al bij al ben ik wel tevreden over de paar beelden die ik heb kunnen maken, blijkbaar denken de kijkers er anders over
      Eric Van Aerschot BD0730BE

      Comment


      • #4
        Re: Terracotta leger van XI'AN

        het syndroom van bang is ingeslagen in dit forum ,met als voornaamste nevenwerking klamme vingers ,computer luiheid en visogen .dit ter zijde knappe foto's alleen jammer dat het tweede beeld er telkens net niet opstaat.en ook uwe belichting is er iets over maar los daarvan heb je mooiere foto's dan ik ,veel volk en weinig gelegenheid tot juiste positie .knappe beelden

        Comment

        Working...
        X