Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Myrna

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Myrna



    ZIE NIEUWE UPLOAD ONDERAAN
    Last edited by Henk47; 3 november 2008, 15:00.
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Myrna

    Op zich een leuke en spontane foto, maar, voor mij, niet echt scherp... en da's momenteel het minimumcriterium voor showcase.
    Last edited by FestinaLente; 1 november 2008, 03:43.

    Comment


    • #3
      Re: Myrna

      vind dat het gebrek aan echte scherpte, ruimschoots wordt goed gemaakt door de glimlach.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Myrna

        Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
        Op zich een leuke en spontane foto, maar, voor mij, niet echt scherp... en da's momenteel het minimumcriterium voor showcase.
        Scherpte... of scherptediepte......
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: Myrna

          Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
          Scherpte... of scherptediepte......
          Toch bracht je me aan het twijfelen......

          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment


          • #6
            Re: Myrna

            Mooi portret, goed uitgelicht en dito compo.
            Het uitvergroot oog is alleszins scherp.
            Op het portret misschien een klein beetje meer contrast toevoegen.
            Grtz, Patrick
            http://www.trikke.be
            Ik doe het met Canon.

            Comment


            • #7
              Re: Myrna

              Oorspronkelijk geplaatst door Trikke Bekijk bericht
              Mooi portret, goed uitgelicht en dito compo.
              Het uitvergroot oog is alleszins scherp.
              Op het portret misschien een klein beetje meer contrast toevoegen.
              Voor Pbase ben ik het helemaal met je eens. Het vreemde is dat de normale schermafbeelding én papierprint echt niet meer kontrast mogen hebben.
              Thanks!
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

              Comment


              • #8
                Re: Myrna

                Vergeet de opmerking van de scherpte. Ik snap niet hoe ik dat kunnen zien heb.

                Comment


                • #9
                  Re: Myrna

                  Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                  Vergeet de opmerking van de scherpte. Ik snap niet hoe ik dat kunnen zien heb.
                  Nee hoor. Foto hier is compleet onscherp.
                  Zal wel aan het verkleinen liggen of aan de site waarop hij staat.
                  Jammer want de spontane lach ben blik is hemels
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Myrna

                    Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                    Nee hoor. Foto hier is compleet onscherp.
                    Zal wel aan het verkleinen liggen of aan de site waarop hij staat.
                    Jammer want de spontane lach ben blik is hemels
                    Ik heb op een aantal PC's gekeken naar de scherpte of onscherpte. Ik zie de foto overal scherp.

                    Misschien is MadMax een beetje in de war door de blur in het gezicht. Ik heb die zo minimaal mogelijk gehouden, maar hij is er natuurlijk wel.

                    Overigens, met alle respect voor ieders mening, vind ik het onzin dat het criterium voor de showcase een scherpe foto zou moeten zijn.
                    Bovendien, dan zouden er heel wat opnamen die hier soms -terecht- de hemel in geprezen worden uit deze categorie verwijderd mogen worden.

                    groeten allemaal,
                    Henk
                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Myrna

                      Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                      Ik heb op een aantal PC's gekeken naar de scherpte of onscherpte. Ik zie de foto overal scherp.

                      Misschien is MadMax een beetje in de war door de blur in het gezicht. Ik heb die zo minimaal mogelijk gehouden, maar hij is er natuurlijk wel.

                      Overigens, met alle respect voor ieders mening, vind ik het onzin dat het criterium voor de showcase een scherpe foto zou moeten zijn.
                      Bovendien, dan zouden er heel wat opnamen die hier soms -terecht- de hemel in geprezen worden uit deze categorie verwijderd mogen worden.

                      groeten allemaal,
                      Henk
                      Met alle respect, Henk. Ik kijk nu even niet naar de blur (of de overige vlekken en slechte soepwerk in haar gezicht) maar puur naar de scherpte van een 850x566 pix plaat in showcase.

                      En dan je lullen wat je wilt maar de plaat is gewoon NIET scherp.
                      Ook al is de afdruk scherp, de originele messcherp, de canvas aan de muur, de 60x90 poster ook enz.... deze 850x566 pix plaat is NIEt scherp. Punt.
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: Myrna

                        MadMax heeft gelijk. Maar hij geeft me de oplossing niet. Dat deed Jos van Hengel wel, en ik gebruik vanaf nu BDsizer. Ik neem aan dat onderstaande plaat wel aan de verwachtingen voldoet (dezelfde plaat, alleen niet via Photoshop maar via BDsizer kleiner gemaakt).
                        Toch bedankt MadMax, en de groeten natuurlijk,
                        Henk

                        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                        (BD1383NL)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Myrna

                          Dit is scherp.

                          gr.ron.
                          http://exhi-fotografie.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: Myrna

                            En jij verwacht dat ik om 0.23 even een oplossing ga zoeken voor jouw probleem Per slot van rekening was je nogal eigenwijs en hield voet bij stuk dat het mss wel eens aan mijn ogen kon liggen. Dus niet de bal terugspelen he

                            Maar lekker dat hij nu super scherp is. Zo zien we ze graag. Doe zo voort.
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

                            Comment


                            • #15
                              Re: Myrna

                              Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                              Ik neem aan dat onderstaande plaat wel aan de verwachtingen voldoet (dezelfde plaat, alleen niet via Photoshop maar via BDsizer kleiner gemaakt).
                              Datzelfde resultaat kan je minstens even goed met Photoshop bekomen, maar je moet er dan wel goed gebruik van maken.
                              Zelf gebruik ik ook BD-sizer niet. 'k heb 't liefst zo weinig mogelijk software op m'n pc staan. Dus als 't goed kan met PS zie ik niet wat BD-sizer me kan plezieren qua meerwaarde.

                              Wat de foto betreft: mooie spontane foto die goed is in z'n geheel. Er kan nog wat fine-tuning gebeuren via photoshop qua afwerking, maar mochten ze hier allemaal zo passeren, dan zou ik al heel blij zijn

                              Mvg,
                              Frederic

                              Comment

                              Working...
                              X