Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flyn 10 maanden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Flyn 10 maanden

    Onze dwergteckel Flyn is 10 maanden geworden en met een oude basketbal in de tuin spelen dat doet hij heel graag, al heeft hij nog niet door dat zijn tandjes te klein zijn om hem kapot te bijten

    Groetjes Vicky

  • #2
    Re: Flyn 10 maanden

    Mooie details in het zwart. 't Lijkt mij een gezond beestje.

    't Standpunt van de fotografe een beetje te hoog en ook erg jammer dat de achtergrond niet meewerkt.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Flyn 10 maanden

      Flyn zit met een heel klein ... grootheidswaanzin probleem

      Ik volg Jos wat betreft de knappe details in het zwart, maar ik zou ook op mijn buik gaan liggen volgende keer.

      Maar ja, dan zal die rakker wel direct naar jou komen zeker
      Greetz,
      Dirk

      Comment


      • #4
        Re: Flyn 10 maanden

        Wat ziet die er goed uit! Hij zit duidelijk in een goed 'nest'
        'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
        Grtjs, Jacky

        Comment


        • #5
          Re: Flyn 10 maanden

          Oorspronkelijk geplaatst door CougarX Bekijk bericht
          Flyn zit met een heel klein ... grootheidswaanzin probleem

          Ik volg Jos wat betreft de knappe details in het zwart, maar ik zou ook op mijn buik gaan liggen volgende keer.

          Maar ja, dan zal die rakker wel direct naar jou komen zeker
          tja een zwarte hond is idd niet gemakkelijk goed op de foto te krijgen en 'k spreek van ondervinding (veel foto's in felle zon met dichtgelopen zwart)
          Maar op mijn buik gaan liggen voor een foto dat is ook niet te doen want dan staat hij voor ik afgedrukt heb al vlak voor mijn camera te kwispelen

          @ iedereen : bedankt
          Groetjes Vicky

          Comment


          • #6
            Re: Flyn 10 maanden

            Lastig hè, om je pup te fotograferen.
            Als de pup je camera ziet, zit hij al kwijlend tegen je lens aan.
            Wat ik doe, want wij hebben ook een jonge hond, is een ander met de hond laten spelen. Dan gaat het beter.

            Over de foto:

            Lief beestje, dat graag aan het grote werk begint. Dapper beestje... Mooie teinten en dat is heel lastig met zwart.

            Bart

            Comment


            • #7
              Re: Flyn 10 maanden

              Oorspronkelijk geplaatst door BartK Bekijk bericht
              Lastig hè, om je pup te fotograferen.
              Als de pup je camera ziet, zit hij al kwijlend tegen je lens aan.
              Wat ik doe, want wij hebben ook een jonge hond, is een ander met de hond laten spelen. Dan gaat het beter.

              Over de foto:

              Lief beestje, dat graag aan het grote werk begint. Dapper beestje... Mooie teinten en dat is heel lastig met zwart.

              Bart
              Bedankt voor de tip
              Groetjes Vicky

              Comment


              • #8
                Re: Flyn 10 maanden

                Heel mooi belicht - het zwart is altijd een probleem - heb altijd voor gele Labradors (en nu een Goldn retriever) geöpteerd omdat ik die gemakkelijker kon belichten... De suggestie hem met een andere hond af te leiden is prima, maar dan begint het probleem van de bewegingsonscherpte !

                Good luck met uw mooie hond - ik kijk uit naar de volgende beelden !

                Pat

                Comment

                Working...
                X