Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De toekomst is aan de jeugd...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De toekomst is aan de jeugd...







    en de zeer nabije toekomst aan jullie voor de evt commentaren (waarvoor dank)
    mvg,
    Kinglouie
    de gustibus et coloribus non est disputandum
    Greetz, Artur Bex

  • #2
    Re: De toekomst is aan de jeugd...

    2de de beste al had ik hem anders gecropt , de 1ste vind ik zo interessant behalve dat ene eendje in het gras de laatste is wel fijn maar storende achtergrond.

    ps : van welk beest is dit jong?
    [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

    Comment


    • #3
      Re: De toekomst is aan de jeugd...

      De jeugd van de eerste foto, die is wat omstreden natuurlijk. Er zijn er helaas echt teveel van.

      De jeugd van de tweede foto (Grutto veronderstel ik) heb ik nog nooit voor de lens kunnen krijgen en ik zit hier in hun bastion.

      De jeugd van de derde foto zie je dit jaar overal. Vorig jaar was dit aanmerkelijk minder.

      3 mooie platen!
      http://www.pbase.com/neos_marc

      www.caridina.be

      Comment


      • #4
        Re: De toekomst is aan de jeugd...

        Tja, zoals Neos zegt : er zijn er nu echt wel genoeg van, van die Canadezen
        Tweede ziet er me ook een grutto jong uit, da's in elk geval een prachtige waarneming en direct ook de betere foto voor mij
        fotosite

        Comment


        • #5
          Re: De toekomst is aan de jeugd...

          3 mooie plaatjes, met een voorkeur voor de 2de door de mooie waarneming.
          www.wildlifepixs.com

          Comment


          • #6
            Re: De toekomst is aan de jeugd...

            Oorspronkelijk geplaatst door Plette Bekijk bericht
            3 mooie plaatjes, met een voorkeur voor de 2de door de mooie waarneming.
            Zo ook ik.
            meer over mijn fotografie is te vinden op
            http://www.nandoonline.com

            Comment


            • #7
              Re: De toekomst is aan de jeugd...

              Oorspronkelijk geplaatst door Neos Bekijk bericht
              De jeugd van de eerste foto, die is wat omstreden natuurlijk. Er zijn er helaas echt teveel van.

              De jeugd van de tweede foto (Grutto veronderstel ik) heb ik nog nooit voor de lens kunnen krijgen en ik zit hier in hun bastion.
              Ik heb niet de indruk dat er momenteel 'teveel' canadezen zitten in de Uitkerkse polder. Ik kan verkeerd zijn natuurlijk maar ik vermoed dat er vorig jaar heel wat meer zaten. Ik heb wel weet van nesten waar de eieren uit verwijderd werden om zo de populatie in te dijken...
              Jong twee is inderdaad de Grutto en is in korte tijd zeer veel veranderd. Enige tijd terug waren ze zodanig donzig dat ik voortdurend de indruk had onscherpe foto's te hebben (elk excuus wordt in dank aangenomen ) Wat de uitsnede ervan betreft: onderaan werd niets weggesneden, enkel links en boven een heel miniem stukje
              de gustibus et coloribus non est disputandum
              Greetz, Artur Bex

              Comment


              • #8
                Re: De toekomst is aan de jeugd...

                mooi! vooral de tweede
                mvg,jacky
                'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                Grtjs, Jacky

                Comment

                Working...
                X