Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Parameters EOS350D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Parameters EOS350D

    Is het mogelijk de instellingen onder 'parameters 1' te veranderen (Contrast,scherpte,verzadiging en kleurtoon) aan te passen zodat de camera in bassismode met deze aangepaste instellingen kan werken.De foto's hebben in de bassismode een te groot contrast,verzadiging enz.

    Jean Marie

  • #2
    Re: Parameters EOS350D

    je moet in de menu's gaan zoeken naar de "CFn"-parameter-instellingen.
    Last edited by dréten; 30 april 2007, 16:38.

    Comment


    • #3
      Re: Parameters EOS350D

      Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
      je moet in de menu's gaan zoeken naar de "CFn"-parameter-instellingen.
      Heb ik gezocht en gevonden maar de 10 instellingen die daar staan hebben niks te maken met de instellingen die ik wil aanpassen.

      Comment


      • #4
        Re: Parameters EOS350D

        ga eens in je menu en zorg dat bovenaan de rode camera2 submenu actief staat.
        scrol naar onder en klik daar even op parameters.
        onder dit item zitten contrast, scherpte, verzadiging en kleurtoon.
        is dat wat je bedoelt....
        anders dan graag wat meer info.

        Dré

        Comment


        • #5
          Re: Parameters EOS350D

          Het gaat erover de parameters die het toestel in basic-mode gebruikt te veranderen zodat ook anderen zonder verdere kennis het toestel kunnen gebruiken om vlug eens een foto te maken.
          Ik vind de defaultinstellingen niet goed,het kontrast is te groot en de kleurverzadiging te hoog.

          Comment


          • #6
            Re: Parameters EOS350D

            Oorspronkelijk geplaatst door jmdieleman Bekijk bericht
            ......te veranderen zodat ook anderen zonder verdere kennis het toestel kunnen gebruiken om vlug eens een foto te maken.
            Ik vind de defaultinstellingen niet goed,het kontrast is te groot en de kleurverzadiging te hoog.
            Oei, daarvoor zou ik er ook eens mijn handleiding moeten op naslaan...
            Ik gebruik alleen de manuele instellingen en in RAW..dus over de basisinstellingen ga je van mij niet veel bijleren.
            Staat daar niks van in 't boekske?

            Dré

            Comment

            Working...
            X