Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rode bosmieren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • rode bosmieren

    Na vele foto's te hebben bewonderd hier in het showcase, hierbij mijn eerste poging. of



    Iso 200
    1/125 sec
    F14
    90mm




    Iso 400
    1/125 sec
    F14
    90mm



    Iso 400
    1/125 sec
    F14
    90mm
    www.indetailfotografie.nl

  • #2
    Re: rode bosmieren

    Goed gelukt zou ik zeggen, ik verkies vanwege de compo en standpunt nummer 1

    Comment


    • #3
      Re: rode bosmieren

      Nummer 1 is door de compo de betere in mijn ogen, al mis ik voor pure macro een beetje algemene scherpte bij alledrie.
      fotosite

      Comment


      • #4
        Re: rode bosmieren

        Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
        Nummer 1 is door de compo de betere in mijn ogen, al mis ik voor pure macro een beetje algemene scherpte bij alledrie.
        Inderdaad, ik mis ook wat scherpte. Toch een leuke oefening, want die mieren zijn niet gemakkelijk vast te leggen...
        Greetz, Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

        Comment


        • #5
          Re: rode bosmieren

          leuke reeks maar de scherpte kan nog wel beter, je had licht genoeg.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: rode bosmieren

            2e vind ik de mooiste

            Comment


            • #7
              Re: rode bosmieren

              Iedereen in de natuur is wakker hé,knap gedaan.
              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

              Comment


              • #8
                Re: rode bosmieren

                allemaal bedankt voor de reacties

                Ben het volledig mee eens dat ze nog wel scherper hadden kunnen zijn. (viel thuis toch weer tegen toen ik de foto's terugzag op de pc monitor en da's niet de eerste keer... )
                't Viel me dan ook niet mee om ze goed vastgelegd te krijgen, ze bewogen toch behoorlijk snel. Maar al met al ben ik toch niet geheel ontevreden met het resultaat, maar ga zeker nog es terug binnenkort om het nog eens opnieuw te proberen.

                Het hoeveelheid licht dat ik had viel wel nogal tegen. 'k Had echt de flitser erbij nodig, maar die ik moet zeggen, de flits op de camera bevestigd werkt niet geweldig 1 op 1 flitst die echt over het object heen. Wanneer ik mn teleconverter ertussen plaats gaat het wel beter, maar verlies ik weer scherpte. Ik denk dat ik binnenkort maar es hier naar ga kijken. Maar als iemand nog een goedkopere oplossing weet om mn flitser zo voor mn lens te krijgen, hoor ik het héél graag. (de aanschaf van de K10D heeft namelijk toch wel een behoorlijk gat in mn budget geslagen)
                www.indetailfotografie.nl

                Comment


                • #9
                  Re: rode bosmieren

                  Het hoeveelheid licht dat ik had viel wel nogal tegen. 'k Had echt de flitser erbij nodig, maar die ik moet zeggen, de flits op de camera bevestigd werkt niet geweldig 1 op 1 flitst die echt over het object heen. Wanneer ik mn teleconverter ertussen plaats gaat het wel beter, maar verlies ik weer scherpte. Ik denk dat ik binnenkort maar es hier naar ga kijken. Maar als iemand nog een goedkopere oplossing weet om mn flitser zo voor mn lens te krijgen, hoor ik het héél graag. (de aanschaf van de K10D heeft namelijk toch wel een behoorlijk gat in mn budget geslagen)[/QUOTE]

                  Zie de flitsverzachter van rupselkopke hier ergens op het forum! Hoeveel kost 1 blad A4 papier? werkt echt goed!

                  groetjes
                  Canon eos350D - 50mm/1.8 - 60 mm macro - 17-40L

                  Comment

                  Working...
                  X