Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iemand ervaring met Memory Perfect uit Keerbergen?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iemand ervaring met Memory Perfect uit Keerbergen?

    Subject zegt het al, heeft iemand ervaringen met de webwinkel Memory Perfect uit Keerbergen?
    Alvast bedankt,
    Manu.

  • #2
    Ik heb vorige week CF-kaartje besteld van 128 Mb voor 49 € + 5 € verzendkosten = zeer goedkoop naar mijn mening.
    Ik heb mijn bestelling op zondagnamiddag geplaatst, maandag een bevestiging gehad via e-mail met de vraag het bedrag te storten op hun bankrekening en dinsdag mijn kaartje, keurig verpakt, thuis bezorgd gekregen. Ik denk niet dat het nog sneller kan.

    Greetz

    Comment


    • #3
      Ik heb zondag een cf-kaartje van 256 MB besteld (95 euro incl. verzendkosten), Dinsdag heb ik 'm ontvangen en het werkt perfect.
      Prima service imho

      Comment


      • #4

        Hallo - mss een iets negatievere noot...


        Ik heb er enige tijd terug een cardreader besteld.

        Inderdaad goede opvolging van de bestelling en snelle levering.

        Helaas werkt het ding van geen kanten - blijkbaar enerzijds een softwareconflict waar de leverancier niet noodzakelijk enige schuld van draagt. Anderzijds zat de bijgeleverde software vol fouten, was een nederlandstalige handleiding afwezig (tot daar aan toe), doch spraken de engelse en de duitse handleiding elkaar gewoon tegen qua installatie van de (gebrekkige) software.

        Na een mailtje aan memory perfect bijzonder snel een correcte repliek dat er o.m. wellicht een softwareconflict zou zijn met andere (canon) usb-software.

        Op mijn vraag naar oplossingen of alternatieven (ik zat er niet mee desnoods meer geld te geven aan een duurder, maar wel werkend, exemplaar) kwam plots geen enkel antwoord meer.

        Ik heb alles dan ook aangetekend teruggestuurd en wacht nog steeds op de creditnota...

        Geert

        Comment


        • #5
          Ik ben er persoonlijk langs geweest voor een geheugenuitbreiding van de notebook.
          Zeer vriendelijke mensen, de module werd gratis in de computer geplaatst en getest.
          contant betaald en een zeer goede prijs.
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            Kent u het adres, want dat is wel bij mij in de buurt. T'is toch Keerbergen in Belgie hé.
            BTW digipics357 ,hij komt niet zo vaak voor maar wij zitten wel met dezelfde achternaam hé

            Groeten
            Erwin
            Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
            http://album.zoom.nl/user/lindberg/

            Comment


            • #7
              Praat eens met otto Knap die is van perfectmemory denk ik.

              Comment


              • #8
                Zeer goede winkel!!

                Ik heb men camera daar gekocht (een maand of 3 geleden), na een goeie maand merkte ik een dead pixel op, en heb terug contact opgenomen met memory-perfect, en onmiddelijk is deze vervangen door een nieuw toestel!

                Euh ik heb het adres hier liggen, maar ik weet niet of ik dat zo maar mag geven, het is niet echt een winkel eh... neem er eens telefonisch contact mee op, dan zal je snel meer weten!

                greetz
                My Flickr

                Comment


                • #9
                  en op welke URL vind ge die winkel ?
                  EOS 300D / REBEL kitlens + SIGMA 70-300 F4-5.6 II APO macro SUPER + EF 50 MM 1.8 + SiGMA ef 500 super dg + BG-01

                  Comment


                  • #10
                    www.geheugenkaart.be

                    Groeten
                    Erwin
                    Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                    http://album.zoom.nl/user/lindberg/

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by dix99

                      Hallo - mss een iets negatievere noot...


                      Ik heb er enige tijd terug een cardreader besteld.

                      Inderdaad goede opvolging van de bestelling en snelle levering.

                      Helaas werkt het ding van geen kanten - blijkbaar enerzijds een softwareconflict waar de leverancier niet noodzakelijk enige schuld van draagt. Anderzijds zat de bijgeleverde software vol fouten, was een nederlandstalige handleiding afwezig (tot daar aan toe), doch spraken de engelse en de duitse handleiding elkaar gewoon tegen qua installatie van de (gebrekkige) software.

                      Na een mailtje aan memory perfect bijzonder snel een correcte repliek dat er o.m. wellicht een softwareconflict zou zijn met andere (canon) usb-software.

                      Op mijn vraag naar oplossingen of alternatieven (ik zat er niet mee desnoods meer geld te geven aan een duurder, maar wel werkend, exemplaar) kwam plots geen enkel antwoord meer.

                      Ik heb alles dan ook aangetekend teruggestuurd en wacht nog steeds op de creditnota...

                      Geert
                      Hallo Geert,

                      Daar is wat mis gelopen. De creditnota is naar u onderweg en we kunnen u een nieuw model sturen welke met de meeste computers geen problemen veroorzaakt. De nieuwe USB 2.0
                      Stuur een emailtje als u het wil uittesten.

                      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                      Comment


                      • #12
                        Zeg Peter,

                        Ik begrijp iets niet goed over de verzendkosten, hoeveel bedragen die nu voor een cf card?
                        Op de site staat 6 euro
                        Enkele posts hierboven 5 euro
                        En op de prijslijst die bij fotopapier zat staat er gratis verzending in belgië

                        Godspeed You, Black Emperor!

                        Comment


                        • #13
                          [quote]Originally posted by Toolshed
                          Zeg Peter,

                          Ik begrijp iets niet goed over de verzendkosten, hoeveel bedragen die nu voor een cf card?
                          Op de site staat 6 euro
                          Enkele posts hierboven 5 euro
                          En op de prijslijst die bij fotopapier zat staat er gratis verzending in belgië


                          Dat klopt, iedereen die in de maillijst met gratis fotopapier zat en vervolgens een bestelling plaats hoeft geen verzendkosten te betalen.

                          Datzelfde is van toepassing voor die personen die de nieuwe GP batterijen hebben uitgetest.
                          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                          Comment


                          • #14
                            Nog een vraagje,
                            hoe moet ik nu bestellen, via de site staat er dus altijd €6 verzendkosten bij. Hoe moet ik aangeven dat ik bij de maillijst stond.
                            Godspeed You, Black Emperor!

                            Comment


                            • #15
                              Dat wordt de server automatisch gezien die de bestellingen afhandeld. Het bedrag wordt dan automatisch gecoorigeerd.

                              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                              Comment

                              Working...
                              X