Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gratis CF kaart

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gratis CF kaart

    Ik heb vandaag dus mijn 20D afgehaald bij TopFoto. Uitstekende service ...

    Maar nu wil ik mijn gratis kaartje aanvragen op http://www.cig.canon-europe.com/reg maar ik heb reeds gergistreerd maar krijg géén mail met passwoord. Nog iemand die dit voor heeft ?

  • #2
    Re: Gratis CF kaart

    hier hetzelfde probleem !!!
    dat moet gebeuren via de promotiecode op de verpakking maar die kan ik nergens ingeven ook niet op de site die zij opgeven
    (t'is maar 256mb maar als het gratis is laat ik het niet liggen)

    Comment


    • #3
      Re: Gratis CF kaart

      Niemand anders die hier een oplossing heeft op gevonden??

      Comment


      • #4
        Re: Gratis CF kaart

        Ik zal dan nog eens moeten kijken, want ik ben die zelfde dag ook mijn 20D gaan ophalen.
        Canon 5D MkII+30D, EF70-200L, EF24-70L, EF50 1.4, EFS 10-22, Sigma 18-50 2.8, 580EX
        http://photo.wvesoft.com

        Comment


        • #5
          Re: Gratis CF kaart

          mail gehad van CANON dat er problemen waren, die zijn nu opgelost. Hier http://my.canon-europe.com/?locale=nl_BE kan je een nieuw paswoord aanvragen en uw kaartje zal binnen de 28 dagen in de brievenbus liggen

          Comment


          • #6
            Re: Gratis CF kaart

            (ff bumpen)

            volstaat het van gewoon te registreren met serie nummer om de kaart te ontvangen? of moet je ze nog ergens specifiek aanvragen???

            Comment


            • #7
              Re: Gratis CF kaart

              Oorspronkelijk geplaatst door Rogé
              (ff bumpen)

              volstaat het van gewoon te registreren met serie nummer om de kaart te ontvangen? of moet je ze nog ergens specifiek aanvragen???
              Ik heb je een pm gestuurd.
              mvg FrançoisVM
              Canon 7D

              Comment


              • #8
                Re: Gratis CF kaart

                Ik heb er ook een aangevraagd, maar denk eraan 28 WERKDAGEN geen gewone dagen. Waardoor het wel wat langer duurt voordat je hem hebt . Ik heb hem op 5 mei besteld, en dus nog niks gehad. Ik stuurde Canon een mail hoelang het nog zou duren en toen zeiden ze dat het gewoon is, dat ik hem nog niet hebt.
                Waarom dat dit zo lang moet duren snap ik toch niet helemaal. En toen spraken ze opeens over 256MB terwijl ik recht hebt op 512 MB want ik heb een 30D Hoe dit gaat aflopen is nog de vraag

                Comment


                • #9
                  Re: Gratis CF kaart

                  bedankt cois, de nummer op mijn doos ontbrak (afgescheurd) maar dat is ondertussen opgelost

                  Rogé

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gratis CF kaart

                    Ik heb mijn kaartje gehad, na ongeveer 3 weken nadat ik een bevestiging gehad had. Die bevestiging kreeg ik een week na de inschrijving denk ik.

                    Comment

                    Working...
                    X