Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nero

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nero

    Mijn schoonbroer kocht een rewriter van ACER; bijgeleverd zat de NERO-software.

    Probleem dat we ondervonden is dat de optie TEST AND COPY grijs bleef en niet
    kon aangevinkt worden. Moeten we iets aanpassen of gaat het hier om een limited
    version ???
    Bij voorbaat dank voor de reply, want ik heb geen ervaring met NERO

    Marc

    <font size="1" color="darkgray">Edited by - Marc on 04 January 2002 16:11:51</font>
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    <div align=left>Marc,
    Ik heb hetzelfde probleem met een pas gekochte plextor-writer en Nero. Ik had reeds een vorige versie van Nero waar dat testen en branden wel kon.
    Ik vermoed dat het om een limited edition gaat. Ik heb tot nog toe althans, geen enkel probleem ondervonden, nog geen enkel schijfje moeten weggooien.
    Nero is overigens een goede "brand"software.

    </div id=left>

    groetjes,

    Marc
    Marc

    Comment


    • #3
      Ik weet dat in het verleden, bij Nero, na de install de software ALTIJD eerst een speedtest en simulatie deed, je kon dit niet uitschakelen. Na de eerste succesvolle cd gemaakt te hebben, kon je dit wel ..
      Misschien is dit ook daar het geval.
      Groetjes
      Rudy

      Comment


      • #4
        Ik werk met Nero ,maar snap niet wat je wil zeggen.

        Comment


        • #5
          Wel, als je de wizzard volgt, moet je normaal de keuze krijgen om het brandproces eerst te simuleren en deze keuze kan ik niet aanvinken. Ze staat er wel, maar lichtjes grijs, dus je kan het bolletje van die mogelijkheid niet zwart maken...

          Marc
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment