Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft er ooit een refurbished iPhone XR gekocht en wat zijn de ondervindingen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Wie heeft er ooit een refurbished iPhone XR gekocht en wat zijn de ondervingen?

    Ben namelijk toe aan een andere smartphone en wil nu eens overstappen naar een IPhone? vandaar mijn vraag.
    Ik heb het voor de tweede keer terug anders gedaan Luc, op de website van Telenet kreeg je 250€ korting op de Samsung S23 (128 GB)
    die reclame viel net als twee jaar geleden samen een actie van Samsung, waar je een cashback van 200€ krijgt plus een tablet TAB8 twv 197€.
    Mijn S21 was net twee jaar oud en onder dezelfde voorwaarden gekocht.
    Dus de nieuwe S23 gaan halen voor 699€, alles over gezet, de S21 in fabriekstoestand gezet en aan iemand die deze te koop gezet op 2dehands voor 250€
    (was na een halve dag verkocht)
    Deze week bericht gekregen van Samsung dat mijn cashback aanvaard is en over zeven weken wordt gestort en geleverd.
    De TAB8 is reeds op voorhand verkocht voor 100€ aan iemand die deze wil schenken aan zijn schoonvader.
    Dus 699€ betaald in de Telenet winkel, min 250€ gekregen voor mijn S21, min 200€ cashback Samsung, min 100€ voor de TAB8.
    Maakt dat ik een nieuwe Samsung S23 heb voor 149€ :-)
    Deze actie liep 2 jaar geleden ook, dan heb ik net hetzelfde gedaan en mijn S9 van de hand gedaan voor de S21 die ik twee jaar gebruikt heb.
    Bij leven en welzijn doe ik binnen twee jaar hetzelfde, want deze actie is tweejaarlijks meen ik.
    Last edited by Geerten; 18 juni 2023, 05:34.

    Comment


    • #17
      En t' is weer van dat, die douaniers hebben a b s o l u u t g e e n h a a s t.
      GSM ligt er al een week.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht

        Ik heb het voor de tweede keer terug anders gedaan Luc, op de website van Telenet kreeg je 250€ korting op de Samsung S23 (128 GB)
        die reclame viel net als twee jaar geleden samen een actie van Samsung, waar je een cashback van 200€ krijgt plus een tablet TAB8 twv 197€.
        Mijn S21 was net twee jaar oud en onder dezelfde voorwaarden gekocht.
        Dus de nieuwe S23 gaan halen voor 699€, alles over gezet, de S21 in fabriekstoestand gezet en aan iemand die deze te koop gezet op 2dehands voor 250€
        (was na een halve dag verkocht)
        Deze week bericht gekregen van Samsung dat mijn cashback aanvaard is en over zeven weken wordt gestort en geleverd.
        De TAB8 is reeds op voorhand verkocht voor 100€ aan iemand die deze wil schenken aan zijn schoonvader.
        Dus 699€ betaald in de Telenet winkel, min 250€ gekregen voor mijn S21, min 200€ cashback Samsung, min 100€ voor de TAB8.
        Maakt dat ik een nieuwe Samsung S23 heb voor 149€ :-)
        Deze actie liep 2 jaar geleden ook, dan heb ik net hetzelfde gedaan en mijn S9 van de hand gedaan voor de S21 die ik twee jaar gebruikt heb.
        Bij leven en welzijn doe ik binnen twee jaar hetzelfde, want deze actie is tweejaarlijks meen ik.
        https://www2.telenet.be/residential/...-galaxy-tab-a8
        Dat is heel mooi hein, maar wij hebben een contract bij Telenet voor twee gsm's en we betalen niks daarvoor.
        Verschillende keren naar mijn oude meter gebeld in Spanje en nooit geen cent moeten betalen.

        Ik heb een Samsung gehad en was daar niet volledig tevreden mee, nu heb ik een Redmi note 10 Pro en ben er ook niet tevreden over en wilde deze keer een IPhone omdat elke bezitter daarvan erg tevreden was van dit toestel.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht

          Dat is heel mooi hein, maar wij hebben een contract bij Telenet voor twee gsm's en we betalen niks daarvoor.
          Verschillende keren naar mijn oude meter gebeld in Spanje en nooit geen cent moeten betalen.

          Ik heb een Samsung gehad en was daar niet volledig tevreden mee, nu heb ik een Redmi note 10 Pro en ben er ook niet tevreden over en wilde deze keer een IPhone omdat elke bezitter daarvan erg tevreden was van dit toestel.
          Hier ook dat Telenet ONEup for 2 contract Luc onbeperkt bellen zit daar in en onbeperkte data in België
          en 80 GB in het buitenland.
          Hier zeer tevreden van de Samsung S serie, wordt ook altijd gebruikt als gps in de auto via Android connectie.
          Na IPhone nu reeds mijn derde Samsung uit de S serie zoals gezegd koop ik om de twee jaar een nieuwe
          bij de om de twee jaar samenlopende actie bij Telenet en Samsung.

          Comment


          • #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht
            Hier ook dat Telenet ONEup for 2 contract Luc onbeperkt bellen zit daar in en onbeperkte data in België
            en 80 GB in het buitenland.
            Hier zeer tevreden van de Samsung S serie, wordt ook altijd gebruikt als gps in de auto via Android connectie.
            Na IPhone nu reeds mijn derde Samsung uit de S serie zoals gezegd koop ik om de twee jaar een nieuwe
            bij de om de twee jaar samenlopende actie bij Telenet en Samsung.
            Onbeperkte data in België moet men wel met een korreltje zout nemen, al zal de limiet wel voldoende zijn voor de meerderheid.
            Eigenlijk onaanvaardbaar dat ze iets met beperking dan onbeperkt mogen noemen.
            Het is wel fors verbeterd tegen in het begin, eerst 40GB per nummer en nu 300GB per nummer en in het buitenland 40GB per nummer en vrij onderling te verdelen.
            Uiteraard kan men bij Telenet goedkoper aan toestellen geraken op voorwaarde dat men nog twee jaar klant blijft of men moet de restwaarde betalen.
            Wie sowieso klant blijft, die heeft daar uiteraard geen last van.
            Last edited by VerSeg; 24 juni 2023, 19:32.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #21
              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Uiteraard kan men bij Telenet goedkoper aan toestellen geraken op voorwaarde dat men nog twee jaar klant blijft of men moet de restwaarde betalen.
              Wie sowieso klant blijft, die heeft daar uiteraard geen last van.
              één jaar voor de S23 Freddy.


              Comment


              • #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht

                één jaar voor de S23 Freddy.

                Valt nog mee.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment

                Working...
                X