Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op pad

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Op pad



    mijn website : klik

  • #2
    Re: Op pad

    Hallo Peter, ik wil even de advocaat van de duivel spelen, maar deze foto vind ik fantastisch en subliem, tenminste als je er de helft afsnijdt. De manier waarop de begeleider erbij loopt maakt voor mij deze foto inhoudelijk kapot. Ik zou er een vierkant van maken, dan heb je het enthousiasme van dat meisje op een groot boerenpaard. Het leidsel mag zelfs blijven hangen, maar als het weg kan des te beter. Je hebt dan volgens mij een droom van een foto, waar het enthousiasme van dat kind volledig tot zijn recht komt : zie mij hier zitten
    Das een foto die ik graag zelf gemaakt had...
    grt
    Gerrit

    Comment


    • #3
      Re: Op pad

      Leuke foto van een telganger...?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Op pad

        Mooi in beeld gebracht dit ritje te paard

        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

        Comment


        • #5
          Re: Op pad

          Leuk momentje.
          Het meisje heeft er duidelijk plezier in.
          Ik weet dat het smaak is, maar ik vind de groen/gele zweem teveel.
          Als je met fotoshop werkt, zet er dan eens een curvelaag bovenop en klik dan eens met het grijstoon pipetje op de boord van het gebouw wat doorheen de man zijn broek gaat.
          Je kan dan eventueel die layer nog eens dupliceren dan zie je het verschil nog beter.
          Groetjes,
          Dominic

          Comment


          • #6
            Re: Op pad

            @ Gerre
            Ben niet zo voor de helft wegsnijden - de begeleider hoort voor mij bij het verhaal - maar toch dank voor de suggestie.

            @ Bouk
            Heb opgezocht wat telganger betekent - denk het niet - kijk maar naar op pad II

            @ Brombeer
            Thx

            @ Zibro
            Ben effen naar m'n toestel gaan zien wat de witbalans was - automatisch.
            Maar onder bladerdak dus zou wel kunnen
            Ik probeer er rekening mee te houden bij volgende

            Peter
            mijn website : klik

            Comment

            Working...
            X