Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Als het slecht/verkeerd loopt bij telenet....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Als het slecht/verkeerd loopt bij telenet....

    Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
    Hebben wij in ons land twee datanetwerken nodig ?
    Telecom is hier al van het duurste in Europa.
    Exact! Stel je voor dat voor elke energieleverancier aparte stroomkabels en gasleidingen zouden gelegd worden!
    De overheid laat weer begaan en wij betalen.
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #47
      Re: Als het slecht/verkeerd loopt bij telenet....

      Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
      Exact! Stel je voor dat voor elke energieleverancier aparte stroomkabels en gasleidingen zouden gelegd worden!
      De overheid laat weer begaan en wij betalen.
      We wijken af, maar eigenaardig genoeg gaat Telenet met Fluvius dat netwerk bouwen. Ze worden zelfs minderheidsaandeelhouder.
      Daar heeft de overheid toch veel in de pap te brokken, net zoals bij Proximus.
      Ik ben maar een gewone burger, maar waarom kan Proximus dan niet meedoen ?

      Binnenkort worden nutsvoorzieningen opnieuw genationaliseerd (zoals de kerncentrales in Frankrijk en nu ook België ).

      Terug on topic: de dienstverlening bij de R.T.T. was wel zeker ondermaats.

      Comment


      • #48
        Re: Als het slecht/verkeerd loopt bij telenet....

        Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
        Ik herinner mij dat de heer John Porter dat eens openlijk heeft gezegd. En meer minachtende uitlatingen tov de Belgische consument.
        Bij mij kwam dit over als een persoonlijke belediging.
        Als die houding afstraalt op de bedrijfskultuur hoeft het voor mij niet.
        Gelukkig heb ik er nooit aandelen van gekocht .
        Die heb ik gemist denk ik maar onze TN detox zit er grotendeels op Ik word zelfs niet meer kwaad of misselijk als ik in zeldzame en onvrijwillige momenten de TN reclame moet aanhoren

        Comment


        • #49
          Re: Als het slecht/verkeerd loopt bij telenet....

          De dienstverlening en klanttevredenheid heeft uiteraard weinig of niets te maken met het aandeelhouderschap, en bij Proximus zal het gemiddeld niet beter zijn (alhoewel ik 0 klachten heb).
          Ik herinner me alleen dat de coaxkabel hier in Leuven door een intercommunale is gelegd, en dat plots alles aan de Amerikanen was verkocht.
          Omdat ik nog voor de stichters van Skynet heb gewerkt ben ik sindsdien bij Proximus.

          Dat kost ook geld maar de helft van de winst verlicht nog altijd mijn belastingen.
          Ik ben niet onvoorwaardelijk trouw, in ons buitenhuisje hebben we een Orange Flybox. Strikt genomen zouden we met de 150GB per maand zelfs voor thuis toekomen, maar dat is een andere discussie.
          Telecom kost (te) veel geld, het zou me niet verwonderen dat veel gezinnen door de hoge energiekosten daarin gaan knippen.

          Comment

          Working...
          X