Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vloermat koffer auto.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vloermat koffer auto.

    Zijn er positieve ervaringen qua kwaliteit en prijs voor een vloermat in de koffer van de auto? Is een opstaande rand altijd een voordeel? Ik denk dat dit vervelend is bij het in- en uitladen, zeker als je toch geen lekkende vloeistoffen of extra vuil materiaal vervoert.
    http://www.paulvanrooy.be

  • #2
    Re: Vloermat koffer auto.

    Oorspronkelijk geplaatst door Vropa Bekijk bericht
    Zijn er positieve ervaringen qua kwaliteit en prijs voor een vloermat in de koffer van de auto? Is een opstaande rand altijd een voordeel? Ik denk dat dit vervelend is bij het in- en uitladen, zeker als je toch geen lekkende vloeistoffen of extra vuil materiaal vervoert.
    Wij hebben zo’n rubberen mat met opstaande rand in de Prius.
    Zéér handig als je es plantgoed gaat halen, of zand, enz….

    Gewoon lichtjes naar binnen plooien, uit de auto halen en effe schudden.

    Koop best van het merk zelf, dan past het perfect, én heb je meestal die opstaande rand.
    Je kan ook goedkopere matten kopen die je zelf moet bijsnijden, maar dan mis je dus wel de opstaande rand.

    En zo’n mat kost nu ook weer geen fortuin.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      Re: Vloermat koffer auto.

      Oorspronkelijk geplaatst door Vropa Bekijk bericht
      Zijn er positieve ervaringen qua kwaliteit en prijs voor een vloermat in de koffer van de auto? Is een opstaande rand altijd een voordeel? Ik denk dat dit vervelend is bij het in- en uitladen, zeker als je toch geen lekkende vloeistoffen of extra vuil materiaal vervoert.
      Hangt ervan af wat je ermee bedoelt.
      Er zijn er met een rand van +- 3 cm en er zijn er met een rand van 10 cm of meer.
      Wat transport betreft is die 3 cm meer dan voldoende en niet storend, de andere vind ik eerder storend dan nuttig.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Vloermat koffer auto.

        Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        En zo’n mat kost nu ook weer geen fortuin.
        Hangt toch fors af van het automerk (indien origineel), ik heb er al gehad aan 75€ maar op aan 199€ en het zijn niet altijd de luxemerken die daarin het duurst zijn.
        Maar als ik zelf een auto privé koop, dan luis ik er wel eentje af voor ik de bestelbon teken. [emoji23][emoji23][emoji23]
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Vloermat koffer auto.

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Hangt toch fors af van het automerk (indien origineel), ik heb er al gehad aan 75€ maar op aan 199€ en het zijn niet altijd de luxemerken die daarin het duurst zijn.
          Maar als ik zelf een auto privé koop, dan luis ik er wel eentje af voor ik de bestelbon teken. [emoji23][emoji23][emoji23]
          Ha ha, ik ook
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #6
            Re: Vloermat koffer auto.

            Oorspronkelijk geplaatst door Vropa Bekijk bericht
            Zijn er positieve ervaringen qua kwaliteit en prijs voor een vloermat in de koffer van de auto? Is een opstaande rand altijd een voordeel? Ik denk dat dit vervelend is bij het in- en uitladen, zeker als je toch geen lekkende vloeistoffen of extra vuil materiaal vervoert.
            Zoals hier reeds gezegd, best een van het merk zelf,
            en wat betreft die opstaande rand, hangt zeer af van
            het model van je auto, vlakke laadvloer of een laadvloer
            die wat verzonken ligt, bij een iets verzonken laadvloer
            zie ik totaal geen probleem wat een opstaande rand betreft.

            Comment


            • #7
              Re: Vloermat koffer auto.

              Hier in al onze auto's steeds zo een koffermat met opstaande randen gehad van het merk zelf. Nu ook weer in de nieuwe Ford Puma.
              Niks dan voordelen als je naar het containerpark moet of de aankopen in het tuincentrum vervoerd moeten worden [emoji6]

              Jaja
              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

              Comment


              • #8
                Re: Vloermat koffer auto.

                Dank aan allen voor de reacties.
                Voor de nieuwe Kuga biedt Ford geen merkeigen rubber mat aan. Je kan online gelukkig elk type auto en model selecteren. Gekozen voor een soepel passend model met licht opstaande rand, voor 55 euro thuis geleverd. Vloermatten binnen en marterschok had ik bij de aankoop gratis gevraagd.
                Last edited by Vropa; 18 januari 2022, 09:48. Reden: Aanvulling.
                http://www.paulvanrooy.be

                Comment


                • #9
                  Re: Vloermat koffer auto.

                  Hier een rubber (alleszins kunststof) mat met opstaande randen van 3cm in mijn Fiat Panda Cross. Is in gebruik als tweede gezinswagen, en voor mij persoonlijk als vervoer tijdens de jacht.
                  Kan zonder enig probleem een natte hond erin zetten, of een ree of everzwijn karkas.

                  Thuis de mat eruit halen, afspoelen en klaar. Zoals al gezegd, neem er eentje van het merk zelf, dan ben je zeker dat het past.

                  Comment


                  • #10
                    Vloermat koffer auto.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Vropa Bekijk bericht
                    Dank aan allen voor de reacties.
                    Voor de nieuwe Kuga biedt Ford geen merkeigen rubber mat aan. Je kan online gelukkig elk type auto en model selecteren. Gekozen voor een soepel passend model met licht opstaande rand, voor 55 euro thuis geleverd. Vloermatten binnen en marterschok had ik bij de aankoop gratis gevraagd.
                    Nooit geweten dat men dit bij Ford niet kan krijgen.
                    Is het een van deze niet?
                    Wat u ook moet vervoeren, we hebben een transportaccessoire om alles eenvoudiger en veiliger te laten verlopen. In ons ruime gamma accessoires vindt u zonder meer het product dat perfect aan uw eisen voldoet. Er is bijvoorbeeld een uitgebreid gamma fietsdragers, robuuste en ruime dakkoffers, skidragers voor op het dak, surfplank- en kajakdragers en nog veel meer. We willen dat u en uw passagiers altijd in totale veiligheid en in uiterst comfort in onze auto's kunnen rijden. Dus vertrouw de lasten gerust toe aan uw Ford.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vloermat koffer auto.

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Nooit geweten dat men dit bij Ford niet kan krijgen.
                      Is het een van deze niet?
                      https://www.ford-accessoires.nl/tran...kuga&year=2019
                      Inderdaad, ik was gaan zoeken bij het accessoire onderdeel “bescherming” en deze staan bij het onderdeel “transport”. En ik had de garage niet gecontacteerd met mijn vraag. Ik veronderstel dat degene die ik bestelde wel goed zal passen, anders stuur ik deze terug.
                      http://www.paulvanrooy.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vloermat koffer auto.

                        En nog een voordeel van zo'n rubberen vloermat, voorwerpen vlieg niet weg en weer in de bochten.
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment

                        Working...
                        X