Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mycena Spec.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Mycena Spec.


    Mycena Spec.
    by Jacques Willems, on Flickr

    Dank u voor het kijken en/of beoordelen.
    BD0681BE -
    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

  • #2
    Re: Mycena Spec.

    Ingewikkeld maar moeilijk te definiëren onderwerp. De lichtvlekken als twee ogen in tegengestelde kijkrichting !
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Mycena Spec.

      Een interessant en mooi beeld met zachte belichting en prima dof, wel weet ik eigenlijk niet echt waar ik naar kijk,is het een boomvrucht ( denappel ) het geheel komt wat geposeerd over, de lichten doen me denken aan de koplampen van een auto !

      Comment


      • #4
        Re: Mycena Spec.

        Speciale maar mooie plaat, zeker met de twee lichten op de bg

        Comment


        • #5
          Re: Mycena Spec.

          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          Ingewikkeld maar moeilijk te definiëren onderwerp. De lichtvlekken als twee ogen in tegengestelde kijkrichting !
          Dank u Raymond!

          Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
          Een interessant en mooi beeld met zachte belichting en prima dof, wel weet ik eigenlijk niet echt waar ik naar kijk,is het een boomvrucht ( denappel ) het geheel komt wat geposeerd over, de lichten doen me denken aan de koplampen van een auto !
          Dank u Jean-Louis!
          De Mycena's groeien op de dennenappel en de achtergrond zijn lichtvlekken van zonlicht door de bladeren.

          Oorspronkelijk geplaatst door Patrick T Bekijk bericht
          Speciale maar mooie plaat, zeker met de twee lichten op de bg
          Dank u Patrick!
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

          Comment

          Working...
          X