Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vanaf de Brug... Zonsondergang...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Vanaf de Brug... Zonsondergang...




    Rob,

  • #2
    Re: Vanaf de Brug... Zonsondergang...

    Mooi van kleur en goede dieptewerking. Wel jammer van de uitgevreten zon. Deze trekt teveel mijn aandacht.
    Jochenvde Photography
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Vanaf de Brug... Zonsondergang...

      knap hoe de baan het land in twee deelt en mooi vergezicht

      Comment


      • #4
        Re: Vanaf de Brug... Zonsondergang...

        Hele mooie verdeling van lucht en voorgrond, de zon hoort nu eenmaal uitgebeten te zijn als ze nog zo hoog staat, dus voor mij prima zoals m is
        Heel veel diepte verkregen door je gekozen standpunt hier

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Vanaf de Brug... Zonsondergang...

          Mooi met het gevoel dat het een beetje wringt,
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Vanaf de Brug... Zonsondergang...

            Mooi en mooi vergezicht. Maar ook voor mij wringt er iets

            Comment


            • #7
              Re: Vanaf de Brug... Zonsondergang...

              Ik vind hem prachtig, mooie verdeling, prachtig dat strijklicht over de baan. Ook kleuren en details zijn knap, en recht in de zon kijken bij heldere lucht zou het abnormaal zijn moest hij niet uitgebrand zijn. Dan moet je al een blend maken met een pikdonkere foto en dan nog. Knap [emoji108][emoji108][emoji108][emoji108]

              Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

              Comment


              • #8
                Re: Vanaf de Brug... Zonsondergang...

                Prachtig van vlakverdeling, sfeer en diepte.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Vanaf de Brug... Zonsondergang...

                  Thanks allen voor jullie mening... top..

                  Rob,

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vanaf de Brug... Zonsondergang...

                    Knap beeld !
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vanaf de Brug... Zonsondergang...

                      Wat er voor velen mogelijk 'wringt' is het gebruik van portrait in een landscape foto. Onze ogen zijn gewend om te scannen van links naar rechts, veeleer dan van boven naar beneden. Ik vind het juist daardoor een goede foto. Een foto moet niet technisch perfect zijn. Hij moet gevoelens oproepen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vanaf de Brug... Zonsondergang...

                        Thanks pppictures.


                        Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk bericht
                        Een foto moet niet technisch perfect zijn. Hij moet gevoelens oproepen.
                        Dat vind ik een mooie quote... zelf worstel ik hier weleens mee... dan vind ik (bijv. bij mijn macrofoto's) een beetje overbelichting (in hele enkele gevallen) soms net iets mooier dan een belichting precies binnen de lijntjes... vaak kies ik in zo'n geval dan toch voor het technische (binnen de lijntjes), maar mijn gevoel geeft de andere dan de voorkeur... Soms moet je het technische deel ook durven loslaten, uiteraard niet in alle gevallen maar heel soms pakt dat beter uit....

                        Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk bericht
                        Wat er voor velen mogelijk 'wringt' is het gebruik van portrait in een landscape foto. Onze ogen zijn gewend om te scannen van links naar rechts, veeleer dan van boven naar beneden. Ik vind het juist daardoor een goede foto.
                        Ik heb hier bewust voor portret gekozen vanwege de lijn van de weg die naar de zon leidt.... bij een landschapsformaat zou dat aan de zijkanten teveel afleiden.. In het algemeen heeft het landschapsformaat mijn voorkeur, maar in hele enkele gevallen pakt (zoals bij deze foto) de portretstand voor mijn gevoel beter uit...


                        Rob,

                        Comment


                        • #13
                          Re: Vanaf de Brug... Zonsondergang...

                          Voor mij is deze foto perfect en is eens iets anders dan wat we hier doorgaans zien.
                          Knap gedaan en voor de rest zou ik daar zeker NIKS aan veranderen!
                          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Vanaf de Brug... Zonsondergang...

                            Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk bericht
                            Wat er voor velen mogelijk 'wringt' is het gebruik van portrait in een landscape foto. Onze ogen zijn gewend om te scannen van links naar rechts, veeleer dan van boven naar beneden. Ik vind het juist daardoor een goede foto. Een foto moet niet technisch perfect zijn. Hij moet gevoelens oproepen.
                            Denk ik niet dat dit het probleem zou zijn, de meesten die hier kijken hebben toch al redelijk wat ervaring, en zijn ook wel staande natuurfoto's gewend want die worden hier veel gepost
                            En inderdaad een foto moet niet technisch perfect zijn, doch deze is dat wel

                            grts
                            Sieg
                            Voor meer foto's ; www.sieg.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Vanaf de Brug... Zonsondergang...

                              Heel goed gekozen standpunt en het portret formaat past perfect bij wat he wenst te laten zien.
                              Zo verkrijg je heel veel dieptezicht.
                              Enkel die vuile vliegtuigstrepen zou ik weghalen, voor de rest helemaal goed.

                              Groetjes,
                              Dirk

                              Comment

                              Working...
                              X