Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photobucket niet meer bruikbaar?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photobucket niet meer bruikbaar?

    Hallo,

    Sedert ik hier op het forum ben heb ik steeds mijn foto's via Photobucket opgeladen. Tot Photobucket moeilijker begon te werken (lag dat aan Photobucket zelf of aan mijn verouderde laptop weet ik niet).
    Een tweetal jaren geleden stapte ik over op Flickr en dat werkt prima, maar daar moet je nu binnenkort ook voor betalen vanaf 1000 foto's. Maar ik zit nog maar aan de helft en ik kan dus nog een tijdje voort.
    Vandaag ging ik nog eens kijken naar mijn foto's op Photobucket en nu is het helemaal niet meer te doen. Bovenop jouw foto's verschijnt constant een reclamefilmpje. Dus besloot ik alle foto's daar weg te halen. Maar hoe doe je dat? Eén voor één is een langdurig werkje als er honderden foto's opstaan.
    Ik wil ze er niet op laten staan om misbruik te vermijden maar hoe ze allemaal tegelijk deleten?
    Heeft iemand daar ervaring mee?

    grts,

    Raf.

  • #2
    Re: Photobucket niet meer bruikbaar?

    photobucket, tring wat is dat instabiel geworden... na elke actie moet je je aanmelding bevestigen.....

    maar ja ik heb er albums staan die in 1 keer verwijderd kunnen worden. voor de singles zit er niets anders op dan die 1 voor 1 te verwijderen (?) ... er zal vast wel een manier zijn om deze allen te selecteren en te deleten, maar ja als je er telkens uitgemikt wordt is dat niet te onderzoeken....

    Comment


    • #3
      Re: Photobucket niet meer bruikbaar?

      Het delen van foto's is een weerkerend probleem.
      Copy.com kwam en ging, dropbox zal ook wel eens gaan, net zoals zoveel services die we eerst gratis willen, en dan toch iets voor betalen, omdat het anders niet veilig zou zijn.
      De digitale puinhoop is reusachtig aan het worden, ontelbaar de gebroken links op sites zoals BD.



      Deze staat op mijn Synology, en zal wel onbereikbaar zijn, het zij zo.

      De goeie ouwe Flickr doet wel nog steeds goed, een eigen website op Smugmug of Squareface ook, maar dat is allemaal te betalen.

      Voor wat krijg je wat?
      ...leeg...

      Comment


      • #4
        Re: Photobucket niet meer bruikbaar?

        FWIW ... vandaag ook geprobeerd een foto URL op te halen voor posting in BD ... Ik moet door een reeks hoepels springen voor ik aan mijn fotos kan .... ????

        Comment

        Working...
        X