Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Gezocht] Fotograaf voor korte restaurant-shoot (interieur + gerechten)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Gezocht] Fotograaf voor korte restaurant-shoot (interieur + gerechten)

    Goedemorgen,

    Ik ben op zoek naar een fotograaf die enkele (semi)professionele foto's wil maken van een pas geopend restaurant in de buurt van Antwerpen. De bedoeling is om een tiental foto's van het interieur, en een tiental foto's van de gerechten te maken. De foto's moeten niet nabewerkt worden, en zouden enkel dienen om op de nieuwe website van het restaurant te plaatsen.

    Het restaurant (Belgisch - Franse keuken) is pas een maand geleden geopend, en daardoor is het budget voor de marketing (waaronder ook fotografie) jammer genoeg nog zeer beperkt. Bent u, of kent u een fotograaf die zich hiervoor graag even kan vrijmaken, stuur mij dan gerust een bericht (PB of openbaar) en uw voorwaarden. Elk voorstel is bespreekbaar.

    Alvast hartelijk bedankt voor jullie reacties en/of suggesties.

    Vriendelijke groeten,
    Michel
    ---

    Canon 7D

  • #2
    Re: [Gezocht] Fotograaf voor korte restaurant-shoot (interieur + gerechten)

    Hier wat tips mocht je het zelf gaan oppakken
    Afgelopen zaterdag schreef Ton een artikel over een foodfotografie shoot. Uit de reacties blijkt wel dat dit onderwerp aardig leeft onder de Photofacts bezoekers. Reden genoeg dus om eens tien tips te geven waarmee je betere foto's kunt maken van eten. Een leuk onderwerp om eens mee te experimenteren en je hebt er natuurlijk niet per se een chefkok voor nodig.

    Marije Scheening Wie wel eens naar een restaurant gaat, weet dat koks hun eten prachtig kunnen presenteren. Misschien maak je zelf ook wel eens een

    Ik geef je 5 tips voor food fotografie, hoe maak en style je de beste food foto?