Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Celebrity fotograaf

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Celebrity fotograaf

    Hey,

    Ik ben de naam kwijt van die celebrity fotograaf die polaroids neemt van bekende mensen(hollywood), Hij trekt volgens mij foto's met cameraflash op zijn camera zonder diffuus rechtstreeks op het gezicht. Weet iemand wie ik bedoel?

    Thanks!

  • #2
    Re: Celebrity fotograaf

    Terry Richardson doet bijna altijd harde rechttoe rechtaan belichting.
    Vreselijke foto's.

    Comment


    • #3
      Re: Celebrity fotograaf

      Andy warhol had een grote collectie polaroids
      My Website : http://www.ineedair.org
      Music / Painting / Motion Graphics / Image
      Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

      Comment


      • #4
        Re: Celebrity fotograaf

        Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
        Terry Richardson doet bijna altijd harde rechttoe rechtaan belichting.
        Vreselijke foto's.
        Thanks dat was hem idd!
        Hij heeft zijn eigen stijl, ik vind het wel vet. Eerste keer dat ik het zag, had ik ook wel zoiets van dat is tam belicht. Maar het heeft iets rauw, hard, surprise, lifelike feeling to it.

        Comment


        • #5
          Re: Celebrity fotograaf

          Terry Richardson, lelijke foto's van een lelijk man (figuurlijk) die zijn broek niet kon ophouden

          Comment


          • #6
            Re: Celebrity fotograaf

            Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
            Terry Richardson, lelijke foto's van een lelijk man (figuurlijk) die zijn broek niet kon ophouden
            Daar volg ik volledig. Het ontgaat mij volledig waarom hij het krediet krijgt zoveel beroemdheden (Obama zat er zelfs tussen) fotograferen, met een kennis van flitsen die niet het niveau van de nonkel als occasionele fotograaf van dienst op een familiefeest overstijgt.

            Comment


            • #7
              Re: Celebrity fotograaf

              Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
              Daar volg ik volledig. Het ontgaat mij volledig waarom hij het krediet krijgt zoveel beroemdheden (Obama zat er zelfs tussen) fotograferen, met een kennis van flitsen die niet het niveau van de nonkel als occasionele fotograaf van dienst op een familiefeest overstijgt.
              Hij heeft zijn eigen stijl van flitsen, hij gebruikt de flash niet op de hotshoe, maar zet de flash plat op zijn lens. Zodat het licht van zo dicht mogelijk bij de lens vertrekt, zodanig de schaduwen ook anders vallen dan vanaf een hotshoe, waardoor hij zijn eigen stijl heeft. Op deze manier kan hij dus zeer energieke foto's trekken en op elk moment triggeren zonder flitsers te gaan verhuizen. Natuurlijk is dit licht niet het meest flatterend, maar wel origineel. En een eigen stijl hebben die gemakkelijk herkend word, is belangrijker dan prachtige foto's te maken met complexe licht setups. Nuja het is natuurlijk allemaal ook wel smaak en over Terry kan je natuurlijk wel blijven discussiëren, maar hij had het wel gemaakt, en nu ook zelf verkloot

              Vooral gek dat hij zo lang te werk is kunnen blijven met alles wat hij heeft uitgestoken. Seksueel roofdier dat eigenlijk in de gevangenis thuishoord.
              Last edited by zerocool22; 1 april 2018, 13:29.

              Comment

              Working...
              X