Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Maak kans op een gratis canvas! Vul de enquête in en win.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Maak kans op een gratis canvas! Vul de enquête in en win.

    *Vul deze enquête en uw e-mailadres in en maak kans op 1 van de 5 gratis canvassen (30 x 45 cm)!

    Geachte meneer/mevrouw,

    Wij willen graag weten of u nog foto’s laat afdrukken, wat u laat afdrukken en wat u nog mist qua producten.

    Voor de afstudeeropdracht van de marketing en sales stagiair is in opdracht van FujFilm Imaging Products & Solutions een onderzoek naar uw koopgedrag omtrent fotoprints opgezet. Met deze enquête willen wij een beeld krijgen welke ervaringen u met fotoproducten en diensten hebt.

    Een opmerking bij uw keuze voor een bepaald antwoord is voor ons zeer relevant, dus wij waarderen het als u daar iets invult.

    De enquête zal ongeveer 10 minuten van uw tijd in beslag nemen.

    U kunt de enquête invullen door op de volgende link te klikken: https://www.survio.com/survey/d/W4C5X9O4Z1G5X9L5W


    Hierbij willen wij u alvast bedanken voor de moeite!

    Met vriendelijke groeten,

    Jordy Koumans
    Student International Marketing and Management (Fontys Economische Hogeschool Tilburg)
    Stagiair Sales en Marketing FujiFilm Imaging Products and Solutions



    (Goedkeuring verleend door de Raad van Bestuur)

  • #2
    Re: Maak kans op een gratis canvas! Vul de enquête in en win.

    Oorspronkelijk geplaatst door FPjordy Bekijk bericht
    *Vul deze enquête en uw e-mailadres in en maak kans op 1 van de 5 gratis canvassen (30 x 45 cm)!

    Geachte meneer/mevrouw,

    Wij willen graag weten of u nog foto’s laat afdrukken, wat u laat afdrukken en wat u nog mist qua producten.

    Voor de afstudeeropdracht van de marketing en sales stagiair is in opdracht van FujFilm Imaging Products & Solutions een onderzoek naar uw koopgedrag omtrent fotoprints opgezet. Met deze enquête willen wij een beeld krijgen welke ervaringen u met fotoproducten en diensten hebt.

    Een opmerking bij uw keuze voor een bepaald antwoord is voor ons zeer relevant, dus wij waarderen het als u daar iets invult.

    De enquête zal ongeveer 10 minuten van uw tijd in beslag nemen.

    U kunt de enquête invullen door op de volgende link te klikken: https://www.survio.com/survey/d/W4C5X9O4Z1G5X9L5W


    Hierbij willen wij u alvast bedanken voor de moeite!

    Met vriendelijke groeten,

    Jordy Koumans
    Student International Marketing and Management (Fontys Economische Hogeschool Tilburg)
    Stagiair Sales en Marketing FujiFilm Imaging Products and Solutions



    (Goedkeuring verleend door de Raad van Bestuur)
    Graag gedaan ! Krijg ik nu een canvas ?

    YMMV
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • #3
      Re: Maak kans op een gratis canvas! Vul de enquête in en win.

      Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
      Graag gedaan ! Krijg ik nu een canvas ?

      YMMV
      Neen hoor,
      Je maakt enkel een waterkans op het winnen van 1 van de 5 gratis canvassen.

      Als "Student International Marketing and Management" zal TS toch wel een IQ van hoger dan 80 hebben, en de forumreglementen gelezen hebben zou je denken.
      Niets daarvan. Gewoon als een kip zonder kop registreren en het forumreglement overtreden door een topic met een enquête te openen.

      Dit topic zal hopelijk wel snel weggemodereerd worden.

      Comment


      • #4
        Re: Maak kans op een gratis canvas! Vul de enquête in en win.

        Een reclamestunt van FujFilm Imaging.

        Comment


        • #5
          Re: Maak kans op een gratis canvas! Vul de enquête in en win.

          Als u uw e-mailadres heeft ingevuld, maakt u kans op 1 van de 5 canvassen. Succes!

          Comment


          • #6
            Re: Maak kans op een gratis canvas! Vul de enquête in en win.

            Zoals vermeld, is dit in toestemming met de Raad van Bestuur geplaatst.

            Ik hoop op uw medewerking. Alvast bedankt!

            Comment


            • #7
              Re: Maak kans op een gratis canvas! Vul de enquête in en win.

              Oorspronkelijk geplaatst door FPjordy Bekijk bericht
              Als u uw e-mailadres heeft ingevuld, maakt u kans op 1 van de 5 canvassen. Succes!
              En................. de kans dat je postbus gaat uitpuilen van ongewenste reclame en mails.
              Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

              Comment


              • #8
                Re: Maak kans op een gratis canvas! Vul de enquête in en win.

                Oorspronkelijk geplaatst door FPjordy Bekijk bericht
                Zoals vermeld, is dit in toestemming met de Raad van Bestuur geplaatst.
                Waarschijnlijk ben ik dan selectief analfabeet. Waar kan ik de vermelding lezen dat dit met toestemming van de Raad van Bestuur is geplaatst ?

                Ik weet niet hoeveel leden er in de Raad van Bestuur zetelen, maar ga je toekomen met je 5 gratis canvassen ?

                Comment


                • #9
                  Re: Maak kans op een gratis canvas! Vul de enquête in en win.

                  U krijgt geen verdere mailtjes van ons. U wordt alleen gecontacteerd als u 1 van de 5 canvassen gewonnen heeft.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Maak kans op een gratis canvas! Vul de enquête in en win.

                    Kijk eens naar het patroon dat over de wang van de dame loopt, en naar de lichte streep (afdrukfout) die schuin over haar nek loopt.
                    Als dit het beste is wat Fuji kan bieden .......

                    Ik heb al meermaals een canvas laten afdrukken, maar die structuur van regelmatig weerkerende horizontale blokjes, heb ik nog nooit gezien.
                    Last edited by notex; 4 december 2017, 23:44.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Maak kans op een gratis canvas! Vul de enquête in en win.

                      Gekke vragen:
                      Drukt u wel eens foto’s af?
                      Ja
                      Wat drukt U dan af?
                      Tja.... Foto’s hé.
                      Waarmee drukt U foto’s af?
                      Hier heb ik even moeten nadenken.... wat staat daar nu naast mijn computer? Naaimachien, nee, die is van madam, en daar komen geen foto’s uit. Scherm..... lukt niet, en uit die domme HDD komt ook al niks.

                      Oeps, natuurlijk..’. Het is de printer.
                      Toen ben ik gestopt met eerlijk antwoorden.

                      Beetje respect voor je publiek is op zijn plaats.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Maak kans op een gratis canvas! Vul de enquête in en win.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                        Gekke vragen:
                        Waarmee drukt U foto’s af?
                        Ik heb daarvoor "foto-afdrukapparaat" opgegeven. Dat is toch het schoon Vlaams voor "foto printer" ?
                        Je moet de topic starter niet te streng aanpakken voor zijn stomme vragen.
                        Hij is een Student Marketing and Management, toevallig voor een stage bij Fuji terechtgekomen, en kent zo te lezen niets van fotografie.

                        Comment

                        Working...
                        X