Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

back up (materiaal/fotograaf) voor opdrachten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • back up (materiaal/fotograaf) voor opdrachten

    Hoe gaan jullie als fotograaf om met het opvangen van problemen (ziekte, materiaalpech, ...) bij foto-opdrachten?
    Ik ga ervan uit de de echte professionele fotografen voldoende back up materiaal hebben om bij materiaalpech toch hun opdracht perfect kunnen afwerken.
    Andere, bv beginnende fotografen, hebben dan misschien weer niet voldoende materiaal om op alles voorbereid te zijn.

    Hetzelfde bij ziekte of ander onvoorzien belet op de dag van een opdracht. Hebben jullie een vaste lijst met fotografen die je kan opbellen en waar dan hopelijk iemand die dag van vrij is? Geen oplossing bieden gaat voor bepaalde opdracht (bv huwelijk) geen oplossing zijn.


    Professionele fotografen zullen ook hun agenda niet blokkeren om als back up van een collega zich vrij te houden.

    -> Is er nood en interesse aan fotografen die zich/hun materiaal aanbieden als back up: Bij het vastleggen van een shoot al kiezen voor een zekere en veilige back up zodat u meer garantie naar u klanten kan geven? Als er fotografen zijn die hierin interesse tonen, ik ben benieuwd naar de wensen die er dan zijn (via reactie hier, of in pb voor specifieke vragen/info rond samenwerkingen)

  • #2
    Re: back up (materiaal/fotograaf) voor opdrachten

    tsja backup materiaal is vrij simpel, wat je niet hebt huur je voor de tijd dat je nodig hebt.
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

    Comment


    • #3
      Re: back up (materiaal/fotograaf) voor opdrachten

      Ik ben wel geïnteresseerd in contactgegevens van fotografen die in geval van nood zouden kunnen overnemen. Ik ken al een paar fotografen waarbij ik eventueel terecht zou kunnen in geval van nood, maar in de drukke zomermaanden zijn die vaak zelf al geboekt, dus hoe meer zielen hoe meer vreugd.

      Qua materiaal heb ik geen interesse.

      Comment

      Working...
      X