Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camerafilterstore.nl - oplichters?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Camerafilterstore.nl - oplichters?

    Heeft er iemand ervaring met camerafilterstore.nl ?

    Ik alleszins wel en geen positieve. Voor mijn reis naar IJsland bestelde ik bij hen een big stopper filter, met levering van enkele werkdagen volgens hun website. Toen die termijn voorbij was en ik nog niets ontvangen had heb ik per mail contact met hen opgenomen. Daarop volgde een vrij snelle reactie (toen nog wel) met de melding dat het product nog niet verstuurd was omdat ze het niet in stock hadden. De levering ging echter snel gebeuren. Ik gaf aan dat ik het wel nodig had voor mijn vakantie en dat ik daar geen risico mee wou nemen. Het ging er volgens net op tijd zijn, maar omdat ik niet wou riskeren zonder big stopper te moeten vertrekken liet ik hen weten de bestelling te annuleren en het product elders aan te schaffen. Zo gezegd zo gedaan en ik vertrok op reis, met een big stopper die door Kamera Express zonder gedoe op tijd werd geleverd.

    Een dag na thuiskomst van mijn vakantie ligt er echter toch een pakje in de bus. Camerafilterstore had mijn vraag tot annuleren helemaal genegeerd (ook al hadden ze hem wel ontvangen en er zelfs nog op gereageerd) en het product gewoon verstuurd zodra het in stock was, veel later dan afgesproken dan ook nog. Sindsdien krijg ik ze met geen mogelijkheid meer te pakken: emails blijven onbeantwoord, op twitter en facebook krijg ik ook geen antwoord...

    Heeft er nog iemand ervaring met deze clowns? En zo ja, enig idee hoe ik hier beweging in kan krijgen?

    Fuji X-T20, Fuji X-T1, Fuji X100, Sony RX100
    Fuji 56mm f1.2, Fuji 16mm f1.4, Fuji 35mm f1.4, Fuji 18-55mm f2.8-4.0, Fuji 55-200mm f3.5-4.8, Samyang 12mm f2

  • #2
    Re: Camerafilterstore.nl - oplichters?

    Heb je getekend voor ontvangst ?

    Trouwens net even gekeken op die site maar zie geen LEE materiaal staan ?

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Camerafilterstore.nl - oplichters?

      Ik heb bij deze mensen verschillende filters besteld.Kwamen na een paar dagen toe.Niet binnen de 24 uur zoals andere winkels vooropstellen,maar dat zeggen ze ook niet.Heb met een paar zogezegd 24 uur-bestellingen ook meerdere dagen,zelfs weken moeten wachten bij andere winkels.
      Als een product niet op stock is,dan is wachten de boodschap.Kleinere ondernemingen (kleine stock) kunnen niet zo professioneel zijn als grote.Moet je daar wachten OK,zal niet anders kunnen.
      Het niet antwoorden,dat is natuurlijk iets anders.Normaal moet je dat toch kunnen terugsturen ??
      Tenzij ze ter ziele gegaan zijn ondertussen.(zoals een vroegere Corneel)

      Comment


      • #4
        Re: Camerafilterstore.nl - oplichters?

        Oorspronkelijk geplaatst door KrisR79 Bekijk bericht
        Sindsdien krijg ik ze met geen mogelijkheid meer te pakken: emails blijven onbeantwoord, op twitter en facebook krijg ik ook geen antwoord...
        enig idee hoe ik hier beweging in kan krijgen?
        Telefoon
        050-8508272 (ma-vr 8:00-17:00)

        Comment


        • #5
          Re: Camerafilterstore.nl - oplichters?

          Kleine update en antwoorden op jullie vragen :-)

          @Sieg: Nee, ik heb niet getekend voor ontvangst, zat gewoon in de bus. Zou ook niet uitgemaakt hebben: het is niet omdat je tekent voor de ontvangst van een pakket, dat je ook akkoord gaat met wat er IN dat pakket zit. En het was inderdaad geen Lee filter, maar eentje van 84,5 mm. Officieel dus misschien geen "big stopper" maar ik bedoelde dus een 10-stops grijsfilter.
          @demuro: Het punt was niet dat ik even moest wachten op mijn bestelling. De website gaf bij mijn bestelling aan dat het product in voorraad was en binnen enkele werkdagen zou geleverd worden. Geen probleem voor mij. Alleen kwam er helemaal niets, ook niet na een week wachten. Toen had ik contact opgenomen en gaven ze aan dat het product NIET in voorraad was. Ik zei dan dat mijn bestelling ondertussen wel dringend werd en dan zeiden ze weer dat ze er WEL nog eentje hadden "voor de haastigen" en dat ze hem de dag zelf nog zouden versturen. Niet echt professioneel. Ik heb vervolgens mijn bestelling geannuleerd, omdat ik het risico op laattijdige levering niet meer wou nemen. En dan hebben ze het product dus toch verstuurd, maar pas de week erna want de levering was uiteindelijk bijna 14 dagen na die laatste mail. En sindsdien bleef het stil.
          @Jensdh: Telefoonnummer had ik ook gevonden, maar er werd niet opgenomen en de voice mail was helemaal vol dus ik kon zelfs geen boodschap achterlaten.

          MAAR: in de tussentijd hebben ze wel gezien dat ik niet tevreden ben en dat ik die ontevredenheid ook graag deel. Dat vinden ze dan weer niet zo leuk en plots kan het probleem wel snel opgelost worden. Wie weet komt het dus nog wel in orde :-) Hout vasthouden...

          Fuji X-T20, Fuji X-T1, Fuji X100, Sony RX100
          Fuji 56mm f1.2, Fuji 16mm f1.4, Fuji 35mm f1.4, Fuji 18-55mm f2.8-4.0, Fuji 55-200mm f3.5-4.8, Samyang 12mm f2

          Comment

          Working...
          X