Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belichting voor fotostudio? (paraplu's vs softboxen, flash?) + accesoires

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Belichting voor fotostudio? (paraplu's vs softboxen, flash?) + accesoires

    Volop bezig aan de opbouw van een basis fotostudio en zit met een aantal vraagjes;
    ik zou graag paraplu's combineren met softboxen maar heb wat advies nodig. Mijn idee is om de softboxen links en rechts van het model als 'vulling' te gebruiken en de paraplu in vooraanzicht en misschien voor de achtergrond/haar.
    Ben ook nogal fan van de Terry Richardson stijl van fotografie. Er werd mij dikwijls verteld dat hiervoor meerdere 'flitsers' nodig zijn (dus geen softbox of paraplu maar echt flitslichten) Klopt dit?
    Naast een achtergrond met wit doek en een eventuele lichtmeter, zijn er nog zaken die een must zijn of die je in het algemeen zou aanbevelen?

    Hier is een foto van Terry's stijl die ik tof vind met flash, dit is een van de stijlen waarmee ik wil experimenteren

  • #2
    Re: Belichting voor fotostudio? (paraplu's vs softboxen, flash?) + accesoires

    Wat is je budget?
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Belichting voor fotostudio? (paraplu's vs softboxen, flash?) + accesoires

      400 euro

      Comment


      • #4
        Re: Belichting voor fotostudio? (paraplu's vs softboxen, flash?) + accesoires

        Oorspronkelijk geplaatst door flashmode Bekijk bericht
        400 euro
        400 euro is niet zoveel, misschien tweedehands kijken
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment

        Working...
        X